Terug

installatie laadpaal

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: EDI

05/09/2022

Electrische wagen gekocht, salonconditie was gratis laadpaal, electriciteitswerken volgens offerte van EDI laten uitvoeren door eigen electricien. ( frima ging akkoord), nieuwe offerte gekregen nadat we de werken uitgevoerd hadden, waar totaal andere bekabeling op vermeld staat. ( Wij hebben reeds 1500€ kosten gedaan aan grondwerken en electricien.) Dan komt de frima EDI ons te zeggen dat het niet zal lukken voor laadpaal! Folder met info onduidelijk en geen correcte uitleg.Al aan de gang sinds 11/08/2022 en nog steeds geen laadpaal en geen hulp. Vrijdag 26/08/2022 stond hier zelfs een installateur van de firma EDI maar had geen laadpaal bij en wist niet wat hij hier moest komen doen! Vrijdag 2/09/2022 laatste gesprek nadat wij bijna dagelijks gebeld en gemaild hebben! Firma zou een geste doen, door hun foute meldingen op hun offertes en verkeerde communicatie, onjuiste info op folder. Een geste van 100€ ( naar hun zeggen 1u werk) laten vallen. En kunnen ons niet garanderen dat wij sneller zullen laden dan in gewone stekker!Wij hebben als geste een laadpaal gevraagd met load balancing inbegrepen, zodat wij niet zonder electriciteit komen te vallen door hun verkeerde communicatie, verkeerde offertes, personeel die niet op de hoogte, geen voorinspectie hier thuis ( zij kregen wel alle info door op foto's electriciteitskast, muur waar de bevestiging moest komen, aantal meters kabel ...).vele telefoontjes gedaan en ofwel zouden ze terug bellen ( gebeurde nooit) ofwel kregen we de persoon die ons dossier in handen had nooit aan de lijn, ofwel namen ze gewoon de telefoon niet meer af!Wij kunnen jammer genoeg geen andere firma aanstellen daar het gaat om een salonconditie van audi en wij anders ons geld voor die laadpaal kwijt zijn.Ze sturen ons van het kastje naar de muur en reageren gewoon niet meer op onze mails!We vragen hier op zin minst een deftige rechtzetting van alles, de juiste bekabeling, vergoeding voor gedane onkosten door ons, en op zijn minst een die load balancing om zeker te zijn dat wij zonder zorgen kunnen laden! De firma heeft ons immers al heel veel tijd en werken gekost, en laten ons gewoon in de kou staan! wij wensen zo snel mogelijk geholpen te worden!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform