BesteIk bestelde op 18/01/2021 zonnepanelen en een thuisbatterij na bezoek van een Alfasun verkoper. Deze beweerde dat alles perfect aansluitbaar was en dat Alfasun ook alle nodige premies voor mij zou aanvragen. Voorschotfactuur voor zonnepanelen en thuisbatterij (828,43 euro en 2343,15 euro) werd betaald op 20/1.Op 9/2 werd me meegedeeld dat ik de premies zelf moest aanvragen. Ik beschik tot op vandaag nog steeds niet over de nodige documenten en gegevens om deze correct aan te kunnen vragen. Alle vragen hierover bleven door Alfasun onbeantwoord.De installatie zelf werd tot drie maal toe uitgesteld door Alfasun. Meters voor elektriciteit en gas moesten ineens ook vervangen worden op mijn kosten terwijl bij eerste bezoek dit geen probleem zou zijn volgens de Alfasun verkoper.Op 14/4 werden de zonnepanelen geïnstalleerd. De thuisbatterij was er niet bij. Tot op heden weet ik nog steeds niet wanneer deze zal geïnstalleerd worden (geen antwoord van Alfasun op aangetekend schrijven van mezelf of advocaat). De keuring en aangifte bij Fluvius van de installatie zou contractueel door Alfasun gebeuren. Is tot op heden ook nog niet gebeurd, desondanks het betalen van het factuurbedrag 1933,00 euro op 27/4 (met behoud van mijn rechten weliswaar).Ik zou graag hebben dat Alfasun zijn contractuele verplichtingen nakomt (aangifte van installatie bij Fluvius, technische keuring, de plaatsing van de thuisbatterij en het bezorgen van de nodige info en documenten zodat ik mijn premies kan aanvragen).