Beste, eind oktober 2022 tekenden wij een offerte ter goedkeuring bij de firma eltex. De opmeting gebeurde met inbegrip van het nemen van foto’s van de electrische installatie.Op 14 december 2022 betaalden we een voorschot van 10.665,48euro.In januari komt Fluvius, op vraag van Eltex een nieuwe meter plaatsen.Op 10 maart volgt de installatie. De omvormers kunnen niet aangesloten worden doordat de nieuwe meter, door Eltex aangevraagd, te licht is.Een zwaardere meter wordt geplaatst na heel veel over en weer gebel met nauwelijks een antwoord op de vele telefoontjes die gepleegd worden.De electricien van Eltex komt opnieuw langs om de omvormers aan te sluiten. De meter van Fluvius blijkt nog niet de juiste te zijn. Er moet een 3 fasen met neuter komen. Dit zou betekenen dat wij onze volledige electrische installatie en domotica moeten vervangen naar de nieuwe situatie. Ik ga niet akkoord en stel dat eltex op voorhand de toestand van onze electrische installatie kende. Een voorstel om andere omvormers te installeren volgt. Deze zijn nu eindelijk geïnstalleerd.Intussen volgt een factuur van Fluvius voor het zwaarder maken van de meter. Een zinloze factuur had eltex van in het begin de correcte meter aangevraagd.Eltex weigert de keuring tenzij we het volledige bedrag minus 5% betalen! We hebben na 9 maanden nog geen werkend systeem, hebben inkomsten gederft door de laattijdige en onprofessionele acties van eltex. Het vertrouwen is door deze laatste eis volledig zoek. Ze gijselen hun klant doordat ze de macht hebben de keuring en het in werking stellen van de panelen uit te stellen.De firma eltex weigert de