Terug

Instabiele douchebak

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: KVIK

08/06/2021

Beste, 8 maanden geleden heb ik voor het eerst contact gehad ivm lekken van douche. Na 2 lekdetecties en bezoek expert van kvik kwam het besluit dat de douchebak instabiel is. Deze moet eruit gehaald worden, beter ondersteund worden en terug geplaatst. Darvoor moeten de onderste tegels er ook af en achteraf terug gezet worden. Kvik ontkent zijn schuld niet maar zegt nu dat douchebak en tegels door één en dezelfde moet gebeuren en zij niet tegelen. Er werd een fraaie vergoeding voorgesteld om ikzelf iemand dit te laten doen. Echter het is kvik zijn verantwoordelijkheid en de rechtzetting moet door hen gebeuren Of zij huren iemand in om alles te doen. Ik heb contact gehad met mijn verzekering, expert, verzekering kvik en allen zijn het erover eens dat kvik de herstelling moet doen met al het bijkomende werk(tegels, douchedeur). Nu 8 maanden later, geen resultaat, douche lekt nog, schade loopt op. Ook de kosten van de lekdetectie moeten door kvik betaald worden daar het hier over een slechte plaatsing door hen gaat

Berichten (2)

KVIK

Naar: P. M.

08/06/2021

De klacht is in behandeling en overleg werd/wordt gepleegd met de verzekering van beide partijen.

P. M.

Naar: KVIK

08/06/2021

Beste, verzekeringen hebben hun plicht gedaan en duidelijk aan jullie laten weten dat het nu aan jullie is om de herstelling te doen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform