Dit appartement werd door mijn dochter Lien gekocht. Zij wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Alle verstuurde emails zijn bewaard. Hier volgt haar klacht.Eind 2016 heb ik een appartement gekocht in Sint-Andries, Brugge. 1 april 2017 ben ik er in getrokken. Dit appartement werd door 'DG Invest' BVBA (bvba 'SDK') en BVBA 'Groenvynck Kenny) gerenoveerd en verkocht. In november 2017 merk ik voor het eerst bruin gekleurd water in de gleuf van mijn schuifraam (zie foto), dus de gleuf waar het eerste raam in schuift bij het openen. Ik contacteerde het Immokantoor Immo Isera, tevens de syndicus van het gebouw die de aannemers kent. Door hen werd ik doorverwezen naar Nipaco - Storme BVBA, het bedrijf dat de ramen leverde. 19 januari 2018 zijn zij langsgeweest en hebben ze gaatjes voorzien voor de afwatering en de beglazing aan de binnenkant opgespoten. De factuur werd betaald door FDK. Echter, een maand later ontdekte ik opnieuw water, welwisbaar niet meer bruin gekleurd en in mindere mate. Ik contacteerde nogmaals Nipaco - Storme. De baas is toen langsgeweest en adviseerde de plaatser van de ramen te contacteren. Nipaco - Storme had enkel de ramen geleverd en dus niet geplaatst en konden het probleem niet oplossen. De plaatser was een onderaannemer, namelijk Stijn Cappon. Ik heb Stijn in de maand april 2018 herhaaldelijk per mail proberen te contacteren maar zonder resultaat... Ik heb dit gemeld aan Immo Isera en FDK, maar helaas zonder resultaat... Het probleem stelde zich dan enkele maanden niet meer, waardoor het ook even uit mijn gedachten was. Echter, in november 2018 ontdekte ik opnieuw water... Tijdens de algemene vergadering van ons gebouw in december heb ik dit opnieuw gemeld aan Immo Isera en de dag nadien nogmaals op mail gezet met foto's... ik wacht op heden nog steeds op een antwoord en oplossing.