Terug

Inschrijvingen uitstellen

Closed Openbaar

HZIV (Hulpkas voor Ziekte....)

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. A.

Naar: HZIV (Hulpkas voor Ziekte....)

21/08/2024

Beste Mijn zoon en ik werd niet in geschreven door Hziv Gent-zuid, zij stellen onze Inschrijvingen uit met het leugje dat wij double geregistreerd zijn bij Cm- mutualuteit terwijl dat niet waar is. Sinds 3 juni 2024 zijn onze Inschrijvingen geweigeeerd en uitgesteld omdat zij hebben persoonlijk reden die niet openbarig verduidelijk is naar ons toe. Als ik HZiV gent-zuid belt ten eerste melded het onthaal vrouw haar naam niet en dan zegen zij dat zij onze Inschrijvingen bij ander verzekeringen aan het onderzoeken zijn ik had ook al contact met De benoemd Cm genomen maar het is kern en keren bevestigen door Cm dat wij niet meer Inschrijvingen zijn bij hun en Dat HZIV hebben nog nooit contact met hun genomen terwijl dat de front desk en back office zegen dat zij mijn dossier bij cm aan het onderzoeken/ aanvragen zijn. Wat is echt het reden dat Hziv gent-zuid mijn kind en mijnzelf geen gezondheid verzekeringen willen toelaten in België en wij zijn allebei Belgen.

Berichten (2)

HZIV (Hulpkas voor Ziekte....)

Naar: H. A.

22/08/2024

@@REF_ID@899c3135dbf159bddf@REF_ID@@Mevrouw Aigbemaru,Via het platform Test-aankoop hebben wij het bericht ontvangen waarin u uw ontevredenheid kenbaar maakt.Om uw dossier te kunnen onderzoeken, nodigen wij u uit om een ​​formele klacht in te dienen bij onze afdeling Klachtenbeheer.Het klachtenformulier en nuttige informatie vindt u op onze website: www.caami-hziv.fgov.be onderaan de eerste pagina.Terwijl u wacht op uw ingevulde formulier, ontvangt u onze vriendelijke groeten.Matondo Luzeka__________________HZIV – KlachtendienstTroonstraat 30A 1000 Brusselwww.hziv.beHZIV, een andere mutualiteit!

H. A.

Naar: HZIV (Hulpkas voor Ziekte....)

22/08/2024

Hwt vraag is nog steed niet beantwoord, het klachten formulier is ook al ingevuld , maar warrom stellen u onze Inschrijvingen is nog niet beantwoord want het is niet door Cm( ik had het brief van CM naar CAAMI-HZIV dienst en Gerichtte naar Meneer Matondo via Gent@hziv.be na onze Telefonische gesprek. Ik zoek een antwoord aangezien dat ik geen deftig antwoord kan krijgen in onze telefonisch gesprek.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform