Terug

inloggen op site

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: BASE

06/05/2019

Geachte mevrouw,Geachte heer,Ik ben een slapende klant van Base. Ik heb een formule gekozen met herlaadbare kaart. Ik heb meer dan een jaar geen gebruik meer gemaakt van mijn Nokia met Base-SIM-kaart, maar behield dit toestel als reserve. Ik herlaad gewoonlijk online via https://www.base.be . Onlangs probeerde ik in te loggen om mijn apparaat op te laten met belwaarde, maar ik krijg via mijn gewoonlijke inloggegevens geen toegang meer, terwijl die ongewijzigd waren. Ik kan ook niet om een alternatief paswoord vragen: mijn telefoonnummer 0485...... dat met het paswoord dient om zich te kunnen aanmelden, wordt zelfs niet herkend. Als ik via e-mail contact probeer op te nemen op de website van base, krijg ik van mijn e-mail geen kopie en op mijn vraag ook helemaal geen antwoord, ook niet na een rappel.Kan ik alsnog een antwoord krijgen op mijn vraag en een oplossing voor mijn probleem?Hoogachtend,J.Borremans.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform