Terug

inktcartridges met nog inkt in maar printer geeft leeg aan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Brother International (Belgium)

21/12/2023

beste,ik koop reeds meerdere jaren cartridges via otto office en merk op dat nog inkt in de patronen zit maar de printer geeft leeg aan.dienst support zegt dat dit normaal is, maar mijn insziens moe alle aanwezige inkt toch gebruikt kunnen worden

Berichten (1)

Brother International (Belgium)

Naar: K. D.

22/12/2023

Geachte heer/mevrouw,Het is inderdaad normaal dat er nog inkt aanwezig is in de inktcartridges op het ogenblik dat de printer aangeeft dat de ze moeten vervangen worden.Deze kleine hoeveelheid inkt beschermt de printkop.Zonder inkt komt er lucht in de inktleidingen en in de printkop van het apparaat. Hierdoor zullen de afdrukken van slechte kwaliteit zijn en bestaat zelfs het risico dat de printkop defect gaatEr zullen ook meerdere reinigingscycli (waarbij inkt verbruikt wordt) nodig zijn om terug kwaliteitsvolle afdrukken te produceren.Met vriendelijke groeten,Meilleures salutations,Kind regards, Jo LammensService ManagerEmail:jlammens@brother.beMobile: +32 (0) 475 98 42 26 DDI Tel: +32 (0) 2 467 44 20 Fax: +32 (0) 2 467 44 44 Brother International (Belgium) NV/SA't Hofveld 8 1702 Groot-Bijgaarden Belgium www.brother.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform