Terug

Ingebrekestelling

In behandeling Openbaar

Huismerken.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Huismerken.nl

16/08/2025

Samenvatting aankoop kast – probleemafhandeling • 27/06/2025 – Kast aangekocht. • Onmiddellijk na levering – Kast bleek defect. Direct mail gestuurd met foto’s. • Daarna – Meerdere pogingen tot contact (telefonisch + via website). Geen reactie binnen beloofde 3 dagen. • Na ±1 maand – Eerste reactie ontvangen. • Incassobureau Riverty – Briefwisselingen ontvangen. Uit schrik voor extra kosten toch betaald. • Pas na betaling – Reactie van huismerken.nl. • Retourprocedure – Door stress retourlabel in spam gezocht en per ongeluk verkeerd label gedownload. • 19/07/2025 – Kast verkeerd teruggestuurd via DPD pick-up (naar Esprit Padel Shop). • Gevolg – Kast spoorloos, geen terugbetaling. Eigen acties: • Contact opgenomen met Esprit Padel Shop. • Contact opgenomen met DPD pick-up punt (maar geen rechtstreeks contact met DPD mogelijk).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform