Geachte Telenet/ unit-t
Op 16/5 werd onze Telenet kabel overgetrokken door een bedrijf dat kranen verhuurt.
Na onophoudelijk bellen worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Elke keer was er zogezegd een afspraak en zou unit-t dit komen oplossen. Deze afspraken worden steeds weer verzet zonder enige communicatie.
Ondertussen zijn er zo al minstens 7 afspraken gepland en weer verzet. Vorige week zouden jullie maandag komen, dan weer dinsdag, dan weer vrijdag.
Ondertussen zitten we nog steeds zonder wifi en tv.
Mijn man is zelfstandige, ik heb al 20 dagen geen facturen kunnen maken.
Mijn kind van 10 volgt op doktersvoorschrift thuisonderwijs maar dus geen wifi dus toetsvoorbereidingen en huiswerk kunnen online niet gemaakt worden.
We zijn al 20 jaar klant en dit is de service die we krijgen?
Wij eisen een dringende herstelling van onze kabel.
Ook eisen we een aangepaste compensatie en niet alleen voor de tijd zonder wifi. Ondertussen zal onze factuur voor telefonie en 5g wel de pan uit swingen.
En dan hebben we het nog niet over de 20 dagen dat we geen facturen kunnen maken en over ons kind dat geen fatsoenlijk onderwijs kan volgen!
Blijkbaar moet volgens jullie klantendienst dit soort van problemen binnen de 48h opgelost worden. Nu zou de afspraak waarschijnlijk niet verzet worden want de einddatum voor interventie is al verstreken.
Menen jullie dit nu echt?
Hoe kan het dat we nu al 20 dagen zonder service zitten?
Dit is echt een stijlloos geval en ik hoop dat jullie zo slim zijn om geen factuur op te sturen.