Terug

Ingebrekestelling jacuzzi

Closed Openbaar

Platinum wellness spa’s belgie

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Platinum wellness spa’s belgie

28/02/2021

Geachte,Op datum van 10 februari 2021 werd er per aangetekend schrijven een ingebrekestelling naar jullie verstuurd. Reden hiervoor is het niet reageren op mails, telefoons en schrijven over het defect van onze jacuzzi aangekocht met faktuurdatum 22 april 2020. Het bedieningspaneel is stuk waardoor de jacuzzi sinds 6 december 2020 niet meer kan in werking gebracht kan worden. U geeft verstek aan onze talloze vragen naar herstel. Ook kregen wij geen enkele reactie op onze ingebrekestelling. Wij wijzen u erop aan dat onze jacuzzi nog steeds onder garantie staat en dringen erop aan om ons dringend een oplossing te bieden. Met dit schrijven hebben we Test Aankoop gevraagd ons bij te staan met de juridische kant van onze klacht.Een oplossing voor ons defecte jacuzzi type Premium Lounge wordt verwacht in de komende dagen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform