Geachte,Ik kreeg van Axa nooit geen brief wisseling over deze betaling , en heb gemerkt dat er problemen zijn met de post bedeling.Hierop sturen jullie EOS contentia voor schuld vordering op mij af . Zij kunnen mij wel via mail contacteren , waarop heeft AXA nooit geprobeerd mij via mail te contacteren ?Dan kon dit probleem vermeden zijn geweest.Ik heb hierover eos al gecontacteerd sinds 2 december maar hierop nog geen antwoord ontvangen.Ik hoop dat we dit vlug kunnen oplossen.Met vriendelijke groeten,Johan GebruersHieronder de reeds gestuurde mail van EOS Mevrouw, Meneer,Betreft : Dossier Nr 3733582AXA Belgium - 000053060488 - 86.85 € - VerzekeringspremieINGEBREKESTELLINGWij zijn aangesteld door AXA Belgium die ons uw dossier overgemaakt heeft (zie hierboven overzicht) wegens het niet betalen van uw vordering(en).Wij verzoeken u met aandrang om binnen de vijftien dagen het bedrag van 86.85 EUR te storten.Bij gebrek aan betaling kan uw schuldeiser een juridische procedure opstarten.Wij hopen dan ook dat u alles in het werk zal stellen om deze schuld binnen de vooropgestelde termijn betalen,en deze op minnelijke wijze te regelen.Voor een snelle en veilige ONLINE betaling, klik hier : https://my.eos-contentia.be/MyContentiaBe_WD?EMCODE=3733582-5405488Mijn vraag naar hun toe hierop Geachte, Ik wil deze verzekering betalen, maar dan wel zonder kosten. Ik heb nooit deze overschrijving opdracht ontvangen, heb gemerkte dat er regelmatig brieven terug gezonden worden naar afzender. En hier moet U de post over aanklagen. En niet mij uw klant. U en AXA kunt mij de overschrijving wel toezenden per mail dan kan dit in het vervolg vermeden worden. Aangezien men mij nu wel kan contacteren via mail, waarom heeft AXA mij hiervoor nooit via mail gecontacteerd? Hier zou ik graag ook een antwoord op krijgen?Ik ben hierdoor denkelijk ook op een zwarte lijst geplaatst, jullie of AXA zorgen voor ik betaal, dat ik hiervan geschrapt word? Door AXA en jullie betere communicatie (brief en mail) had dit misverstand kunnen vermeden worden. Ik zal ondertussen ook contact opnemen met test aankoop hierover, zodat zij mij hier verder kunnen in bijstaan. In afwachting op jullie antwoord, Met vriendelijke groeten Johan Gebruers