Terug

ingebreke stelling maar nooit geen briefwisseling hierover ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: AXA Assistance

08/12/2021

Geachte,Ik kreeg van Axa nooit geen brief wisseling over deze betaling , en heb gemerkt dat er problemen zijn met de post bedeling.Hierop sturen jullie EOS contentia voor schuld vordering op mij af . Zij kunnen mij wel via mail contacteren , waarop heeft AXA nooit geprobeerd mij via mail te contacteren ?Dan kon dit probleem vermeden zijn geweest.Ik heb hierover eos al gecontacteerd sinds 2 december maar hierop nog geen antwoord ontvangen.Ik hoop dat we dit vlug kunnen oplossen.Met vriendelijke groeten,Johan GebruersHieronder de reeds gestuurde mail van EOS Mevrouw, Meneer,Betreft : Dossier Nr 3733582AXA Belgium - 000053060488 - 86.85 € - VerzekeringspremieINGEBREKESTELLINGWij zijn aangesteld door AXA Belgium die ons uw dossier overgemaakt heeft (zie hierboven overzicht) wegens het niet betalen van uw vordering(en).Wij verzoeken u met aandrang om binnen de vijftien dagen het bedrag van 86.85 EUR te storten.Bij gebrek aan betaling kan uw schuldeiser een juridische procedure opstarten.Wij hopen dan ook dat u alles in het werk zal stellen om deze schuld binnen de vooropgestelde termijn betalen,en deze op minnelijke wijze te regelen.Voor een snelle en veilige ONLINE betaling, klik hier : https://my.eos-contentia.be/MyContentiaBe_WD?EMCODE=3733582-5405488Mijn vraag naar hun toe hierop Geachte, Ik wil deze verzekering betalen, maar dan wel zonder kosten. Ik heb nooit deze overschrijving opdracht ontvangen, heb gemerkte dat er regelmatig brieven terug gezonden worden naar afzender. En hier moet U de post over aanklagen. En niet mij uw klant. U en AXA kunt mij de overschrijving wel toezenden per mail dan kan dit in het vervolg vermeden worden. Aangezien men mij nu wel kan contacteren via mail, waarom heeft AXA mij hiervoor nooit via mail gecontacteerd? Hier zou ik graag ook een antwoord op krijgen?Ik ben hierdoor denkelijk ook op een zwarte lijst geplaatst, jullie of AXA zorgen voor ik betaal, dat ik hiervan geschrapt word? Door AXA en jullie betere communicatie (brief en mail) had dit misverstand kunnen vermeden worden. Ik zal ondertussen ook contact opnemen met test aankoop hierover, zodat zij mij hier verder kunnen in bijstaan. In afwachting op jullie antwoord, Met vriendelijke groeten Johan Gebruers

Berichten (1)

AXA Assistance

Naar: J. G.

13/12/2021

Beste Meneer Gebruers,Wij hebben uw klacht van 09/12/2021 goed ontvangen en met aandacht gelezen.Vooreerst onze oprechte excuses voor de laattijdige behandeling van uw dossier.Wij mochten uw betaling op 24/11/2021 ontvangen. Voor toekomstige betalingen zou u een overschrijving via mail moeten ontvangen i.p.v. per post. U werd ondertussen van de RSR lijst (= zwarte lijst) geschrapt. Uw contract staat terug in voege, overige kosten werden geannuleerd.Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.Wij danken u voor de genomen moeite.Met vriendelijke groeten,'‰Ellen MEULEMANS'‰Customer Protection Correspondent'‰PC Retail Underwriting'‰Troonplein 1, 1000BrusselCustomer.Protection@axa.beAls u antwoordt op deze e-mail, laat dan altijd het referentienummer van de klacht ('‰CAS-92371-D9T8B1'‰) in het onderwerp.-----Disclaimer-----This message may contain confidential information intended solely for the use of the named addressee. If you are notthe intended recipient, you should not read, use, disclose or reproduce the content of this message. If you havereceived this message by mistake, please notify the sender immediately. Any views or opinions presented in thismessage are solely those of the author and do not necessarily represent those of AXA Belgium, AXA Bank Belgium,AXA Services Belgium or any other entity of the AXA Group, unless otherwise stated by the sender and dulyauthorized by the said companies. ---------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform