Terug

informatie achterhouden rond retourneren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

L. D.

Naar: Olyc

20/10/2025

Ik heb via de site Olyc een bestelling gedaan. De verzending is 7-10 dagen. Uiteindelijk pas na 14dagen toegekomen waardoor het te laat was voor de gelegenheid dat ik het nodig had. Retourneren op eigen kosten stond erbij maar dit vind ik niet zo erg alleen stond er geen retour adres op de site bij, daarvoor moest je mailen. Uiteindelijk het is een Belgisch/ Nederlands bedrijf dus leek mij geen probleem. Ik mail voor het retouradres, blijkt dat ze enkel retourneren naar China, dit moet op mijn kosten en ze moeten track & trace hebben. Dit kost voor een klein pakket minimum 75 euro. Nergens is er ergens te vinden op de site dat dit moet, alsook werd het pakket veel te laat geleverd. Hun enige oplossing is 30% terugbetaling maar hier ben ik uiteraard niet mee akkoord en is heel misleidend hoe ze alles aanpakken. Vandaar mijn klacht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform