Beste, Wij bespraken uw mail wederom met de zaakvoerder. Wij hadden wel degelijk van u een aanvraag ontvangen om ter plaatse te komen om de regenwaterpomp te bekijken. Dit weten we zeker omdat de technieker een werkbon op voorhand heeft meegekregen met de gegevens van de klant op. Dit kan enkel als we deze gegevens op voorhand hebben ontvangen. Indien de klant had gevraagd om te komen kijken, terwijl onze technieker ter plaatse was, hadden we enkel een handgeschreven bon ontvangen in plaats van een reeds gedrukte bon. Ons uurloon bedraagt 59,00Eur per uur. Er werd foutief 1,25 uur aangerekend. Dit kwam doordat we rekening hadden gehouden met ons trackingsysteem. Via deze gegevens bleek de technieker langer aanwezig dan genoteerd op de bon. Hierdoor werden deze aangenomen. Na de eerste klacht, namen wij contact op met de technieker. Deze bevestigde mijnheer zijn verhaal en hiervoor werd dan ook een creditnota opgemaakt. Er werd nog een half uur aangerekend, zoals genoteerd op de werkbon door de technieker en ondertekend door de klant. Wij betreuren het dat volgens u de foute diagnose werd gemaakt. Aangezien wij de werken verder niet hebben uitgevoerd kunnen we dit niet bevestigen of ontkennen. Indien wij door u opnieuw waren gecontacteerd om de werken uit te voeren hadden we dit verder kunnen bekijken en achteraf bespreken, zoals we ook met uw buurman zullen doen indien dit nodig blijkt. Verder betreuren we ook het contact met testaankoop, wat volgens ons geheel onnodig was. Indien u opnieuw op de mail had geantwoord dat u niet akkoord was, hadden we verder de klacht intern kunnen bespreken. Er werd besloten om de factuur te crediteren om uit deze impasse te geraken. In bijlage kan u dan ook de gedeeltelijke creditnota terugvinden. Met vriendelijke groeten, Dienst FacturatieBondec BVBAFortbaan 72A2160 Wommelgem03/239.31.47