Terug

Incasso moet stoppen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: Makkelijk Afvallen

24/07/2023

Ik heb een aantal borken bestel maar GEEN ABONNEMENT OF PROGRAMMA OM LATER NOG GELD VAN MIJN TEK DOORCTE LATEN AFHALEN. IK VERWACHT DE BOEKEN TE ONTVANGEN EN DAT DE INCASSO METHODE NU GEZTOPT WORDT

Berichten (2)

Makkelijk Afvallen

Naar: B. C.

24/07/2023

Dankjewel voor je bericht!We hebben je mail ontvangen en gaan er mee aan de slag.De klantenservice is aanwezig op maandag t/m vrijdag en we doen ons bestuiterlijk de volgende werkdag op jouw email te reageren.Je kan ons helpen, zodat we snel een passend antwoord voor je hebben.Stel je vraag daarom zo specifiek mogelijk, dan kunnen we makkelijk met jemeekijken:✅ In geval van een bestelling, stuur dan je ordernummer mee.✅ Bij een vraag over een programma, geef dan aan welk programma je volgt.0✅Heb je een vraag over een recept? Laat ons dan weten welke en waar ditrecept staat.En wellicht staat je antwoord al tussen de veelgestelde vragen.s:makkelijkafvallen.nl/klantenservice/Tot snel!

Makkelijk Afvallen

Naar: B. C.

26/07/2023

Beste Brigit,Dank voor je bericht. Ik vind geen abonnement onder je naam of emailadres.Enkel de bestellingen die je laatst op 24 juli hebt gedaan. (We hebben jehet besteloverzicht gemaild). Ik heb even gekeken in het systeem en ik ziedat deze boeken inmiddels beide zijn bezorgd.Zou je het bankafschrift met de betaalspecificatie en omschrijving toekunnen sturen? Dan kan ik met je mee kijken wat betreft het abonnement.Liefs,SachaKlantenservice Makkelijk Afvalleninfo@makkelijkafvallen.nlwww.makkelijkafvallen.nl*Vind je dat ik je goed heb geholpen met dit antwoord?*


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform