Terug

In gebrekestelling

Closed Openbaar

Plomberie DeSteijne

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. H.

Naar: Plomberie DeSteijne

13/05/2025

Geachte, Op 25/03 is er een technieker langs geweest om een nieuwe condensatieketel te plaatsen. Na de plaatsing had ik terug warm water en werkte circuit 1 (vloerverwarming) maar circuit 2 (radiatoren verdiep 1) niet. Na een telefonische melding later die dag is de technieker terug geweest op 26/03. Ik stel echter vast dat, nadat die technieker liet weten me niet te kunnen helpen, er niemand meer is geweest om dit euvel op te lossen. Ondanks meerdere telefonische contacten en beloofde interventies. Dit heeft geleid tot het feit de radiatoren nog steeds niet werken ondanks het feit ik de volledige (te dure) factuur reeds heb betaald. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30/05 de installatie af te werken naar behoren en de reeds betaalde factuur te herzien. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur

Bemiddeling door Testaankoop 02 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform