Terug

In gebrekestelling wegens verschil tussen werkopdracht en uitgevoerde herstelling

Closed Openbaar

Metaleuven

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. C.

Naar: Metaleuven

03/01/2019

Vervanging bij een Bosch tuinhakselaar van onderdeel ( opvangbak ) dat niet defect was bij aanbieding van het toestel voor reparatie van een technisch mankement . Indien ik niet akkoord was met het herstelbestek werd het toestel niet hersteld .Zou ik de factuur niet betaald hebben kreeg ik het gerepareerde toestel niet mee bij afhaling in de winkel .Ik wil vriendelijk verzoeken om een schriftelijke reactie tegen ten laatste 10/01/2019


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform