Terug

In gebrekestelling ramen en deuren plaatsen

Closed Openbaar

Window Style - JLM Projects

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Window Style - JLM Projects

01/03/2016

Beste,in november 2015 hebben wij een contract getekend en teruggestuurd naar uw bedrijf. We hebben het voorschot van 30% van de totaalsom betaald. (nl.7000euro) op 11 november 2015. Vanaf datum van ontvangst startte de levertermijn van 12weken. Nog steeds is er niets geleverd en na verschillende keren bellen kunnen we jullie nog steeds niet bereiken. Wel merken we dat de firma is leeggehaald en dat onze adviseur Peter Paul de Jong meldt dat de baas: Ludo Brands, zonder enige communicatie zijn bedrijf in de steek heeft gelaten.(ik zag eerder een klacht van Annita V op 22 februari 2016, als u dit leest, zoek aub contact dan kunnen we dit samen aanpakken)

Berichten (1)

Window Style - JLM Projects

Naar: A. C.

01/03/2016

GeachteDe gesprekken langs ??n kant beluisteren geeft uiteraard geen exacte weergave van de feiten maar het neemt niet weg dat wij op korte termijn in faling zullen gaan wegens omstandighedenHet feit dat dit zal gebeuren neemt niet weg dat wij deze mensen alsnog willen helpen met het leveren van hun ramen en deuren doch een teruggave van de voorschotten konden en kunnen wij niet garanderen maar wel de ramen aan de zelfde prijs met aftrek van het voorschotPeter is dit voorstel gaan bespreken met deze mensen en deze vonden het op eerste zicht geen slecht idee maar toen de (schoon)vader zich begon te moeien was het gesprek terug bij af en hebben wij geen vertrouwen meer (en ja wij begrijpen dat zij ook geen vertrouwen meer hebben in ons) in een goede afloop van het dossierDe enige oplossing dat ik nog kan bieden dat is dat deze klanten van ons alle informatie en prijzen kunnen ontvangen van waar wij de bestellingen deden en op die manier kunnen zij alsnog hun volledige voorschot recupereren want de aankoop is lager en dit ondanks ze een voorschot van 7000 euro hebben betaaldIk denk dat dit de beste oplossing is en zo kunnen zij hun zuur verdiende centen terug krijgen en de ramen ontvangen die ze hebben besteldIk verneem graag uw antwoord zo snel mogelijk zodat wij dit te kunnen regelen want ik sta klaar om naar het buitenland te vertrekkenVriendelijke groeten,Brands LudoOp 1 mrt. 2016 om 20:19 heeft het volgende geschreven:[ [


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform