Ik heb recent een email ontvangen van de firma Aquapool over de niet-betaling van een factuur en met de dreiging dat er verdere stappen zullen genomen worden mits niet-betaling. Ik was dan ook zeer verbaasd aangezien ik tot gisteren nog geen enkele factuur ontvangen had van de dienst die ze geleverd hadden. Volgens het bedrijf hebben ze mij ook al enkele herinneringen toegestuurd en mij telefonisch proberen te contacteren. Van beide is er geen sprake maar dit wil de firma niet geloven.Over de dienst die ze toen geleverd hadden (herstelling/nazicht van een whirlpool/spa) was ik helemaal niet tevreden aangezien de firma het probleem niet opgelost heeft en veel rommel achtergelaten had. Ik was dus bij ontvangst van de factuur sowieso van plan om een ingebrekestelling van de factuur te vorderen volgens de algemene verkoopsvoorwaarden van het bedrijf. Ik heb sindsdien niks meer ontvangen (de factuur dateert van februari) buiten deze zeer onaangenaam email van de zaakvoerder. Deze wil totaal niet constructief meewerken en dreigt om een advocaat in te schakelen als we niet onmiddellijk betalen.Ook willen zij geen detailfactuur bezorgen aan ons, noch de algemene verkoopsvoorwaarden bezorgen zodat we een ingebrekestelling kunnen vorderen in de hoop nog een minnelijke schikking te kunnen treffen.De fout dat deze factuur al aansleept van februari ligt bij de zaakvoerder aangezien deze geen enkele stap ondernomen heeft (bv. door een herinnering te sturen of een aangetekende zending) om ons te bereiken. De zaakvoerder gelooft mijn verhaal niet en stelt dat we de facturen wel ontvangen hebben, hetgeen ik ten stelligste zal blijven ontkennen.