Terug

illegale praktijken

Closed Openbaar

lilysilk nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. T.

Naar: lilysilk nl

09/07/2020

ik kocht goederen aan via een nederlandse website.Deze goederen blijken vanuit China te komen en rechtstreeks naar mij verstuurd met omzeiling van douane. Bovendien staat er een verkeerde omschrijving op de documenten.Het pak werd onderschept en TNT heeft de douaneformaliteiten gedaan met in begrip van de bijbehorende kosten. Zij hebben dit gedaan in samenspraak met Lilysilk. Nu sturen ze mij de factuur van de btw en zeggen dat ik die dan maar moet terugvorderen van Lilysilk. Ik was me niet bewust dat deze site vanuit China opereert en dat ze de goederen niet aangeven. Ik heb de goederen aangekocht vrij van lever- en douanekosten. Het lijkt me een gangbare praktijk te zijn door deze firma.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform