Terug

Ik krijg geen datum voor plaatsing van mijn bestelde binnen deuren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: D'Hondt Interieur

13/10/2023

Beste, in november 2021 bestelde ik onze binnendeuren voor onze nieuwbouw woning, order12104545. Ik betaalde de voorschotfactuur 21-2404 van 31%. Eind mei 23 is er iemand komen opmeten en op 9/6/23 betaalde ik een 2de voorschotfactuur 22-1755 van 55%. Levertermijn zou 12 werkweken zijn.Als ik informeer wanneer er zal geleverd en geplaatst worden krijg ik geen antwoord.Wij verhuizen in week 43 en heb uit noodzaak 1 deur voor de garage elders moeten bestellen.Voor de andere bestelde deuren eis ik binnen de week een antwoord wanneer deze gaan geleverd en geplaatst worden.

Berichten (1)

D'Hondt Interieur

Naar: S. D.

23/10/2023

Beste,Om interne opvolgingsredenen wordt een order steeds in zijn geheel behouden, ook al gaat dit zoals hier om verschillende soorten deuren.De productie voor de 2 massieve deuren zorgde ervoor dat deze bestelling niet doorloopt in productie.Uitzonderlijk laten wij de rest van de deuren afwerken, zodanig dat deze eind november zullen klaar zijn.Dit betreft de 9 planchettedeuren en 2 budghetwhite deuren.Voor de 2 massieve deuren kunnen wij nog geen concrete termijn doorgeven.De planner zal de klant tijdig contacteren zodra de deellevering klaar is.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Juridische Dienst DHondt nv


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform