Terug

Ik kan niet meer aan mijn geld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: BNP Paribas Fortis

24/01/2024

Beste , ik probeer al drie dagen om mijn eigen geld te krijgen maar gaat niet volgens BNP . Fout in het systeem . Ik krijg steeds saldo ontoereikend! Maar er staat 10990 € op mijn bankrekening.Hoe moet ik eten kopen ? Ik heb zelf de dokter niet kunnen betalen de zondag die van wacht was ! Zit thuis met de griep ! Ze beloven elke dag dat het die dag gaat opgelost worden maar niet waar hoor !! Wat moet ik doen om toch aan mijn geld te geraken ? Ben hopeloos.

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: J. D.

25/01/2024

BesteWe hebben de klacht goed ontvangen en geregistreerd met ref CMPL0059784.We zullen deze klacht zo snel mogelijk behandelen.Met vriendelijke groeten,Complaints Management ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform