Beste mevrouw Oosterlinck,Hartelijk dank voor uw bericht.Ik heb uw klacht doorgelezen en wili u graag uitleg geven.Op 5/7/23 is er om 21.28 uur een online boeking gemaakt op onze website www.roan.be.De boeking die online was gemaakt, bevatte persoonsgegevens van u en uw medereizigers en adresgegevens.Wat wel opviel , was dat de betaling voor de boeking niet was gelukt en deze meteen moest worden voldaan, omdat de ingegeven periode binnen 8 weken lag. Vandaar dat u berichten van ons heeft ontvangen over de betaling.Ik begrijp uit uw klacht dat u zich niet bewust was dat er een boeking was gemaakt.Het is dan ook begrijpelijk dat u onze correspondentie niet kon plaatsen.We begrijpen uit uw klacht dat u niet de intentie had te boeken.Wel willen we u attenderen op het feit dat in de boeking persoonlijke gegevens zijn verstrekt.Mocht dit door derden zijn gebeurd, dan is het raadzaam om aangifte te doen van het onrechtmatig gebruik van uw gegevens.We zullen verder afzien van het incasseren van de reissom.We verwachten u hiermee juist te hebben gea¯nformeerdMet vriendelijke groet/Sincères salutationsYvonneUw Reisspecialist/votre conseiller de voyage03-301-0530www.roan.becheck voor onze openingstijden: www.roan.be/contact ------------------------------ *Conversation ID: rbn_cnv=4eddf40f-2de4-4fe9-aa26-52da966d9d7d