Terug

Ik heb geen booking gemaakt, en ik krijg een mail dat ik dit moet betalen

Closed Openbaar

Luxury camping holidays

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. O.

Naar: Luxury camping holidays

07/12/2023

Beste, Ik kreeg een mail dt ik een booking had gemaakt op een camping, en dat deze niet is betaald. Wij hebben geen boeking gemaakt bij deze camping. Deze camping vraagt nu een vergoeding voor de annulering, terwijl wij helemaal geen boeking deden. Jullie dreigen met verdere stappen. Maar die kunnen niet, want wij weten vn niks! Dit is pure oplichting met valse gegevens en oplichterij.

Berichten (2)

Luxury camping holidays

Naar: C. O.

08/12/2023

Beste mevrouw Oosterlinck,Hartelijk dank voor uw bericht.Ik heb uw klacht doorgelezen en wili u graag uitleg geven.Op 5/7/23 is er om 21.28 uur een online boeking gemaakt op onze website www.roan.be.De boeking die online was gemaakt, bevatte persoonsgegevens van u en uw medereizigers en adresgegevens.Wat wel opviel , was dat de betaling voor de boeking niet was gelukt en deze meteen moest worden voldaan, omdat de ingegeven periode binnen 8 weken lag. Vandaar dat u berichten van ons heeft ontvangen over de betaling.Ik begrijp uit uw klacht dat u zich niet bewust was dat er een boeking was gemaakt.Het is dan ook begrijpelijk dat u onze correspondentie niet kon plaatsen.We begrijpen uit uw klacht dat u niet de intentie had te boeken.Wel willen we u attenderen op het feit dat in de boeking persoonlijke gegevens zijn verstrekt.Mocht dit door derden zijn gebeurd, dan is het raadzaam om aangifte te doen van het onrechtmatig gebruik van uw gegevens.We zullen verder afzien van het incasseren van de reissom.We verwachten u hiermee juist te hebben gea¯nformeerdMet vriendelijke groet/Sincères salutationsYvonneUw Reisspecialist/votre conseiller de voyage03-301-0530www.roan.becheck voor onze openingstijden: www.roan.be/contact ------------------------------ *Conversation ID: rbn_cnv=4eddf40f-2de4-4fe9-aa26-52da966d9d7d

C. O.

Naar: Luxury camping holidays

09/12/2023

Beste, Dus afzien wilt zeggen dat dit opgelost is? Graag had ik daar een bevestiging via mail ontvangen zodat ik daar een bewijs van heb, zodat ik in de toekomst niet voor verrassingen sta bij jullie. Dank voor het snelle antwoord. Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform