Beste , ik ben al 6 maanden klant en dinde toen de aanvraag in voor een pakket met daarin wifi, 2 gsm nummers en een data simkaart.
Na 3 maanden wenste ik 1 telefoon nummer te activeren ik belde hiervoor met de klantendienst en deze activeerden een telefoon nummer en de data simkaart . Er werd mij toen gezegd dat ik hierdoor voor het totaal pakket ging moeten betalen . Maar dat ik na de installatie van de wifi ofwel een vermindering op mijn factuur of een terugbetaling zou krijgen . Nu betaal ik al 3 maanden de volledige factuur maar is er nog geen enkel zicht op wanneer de werken om de wifi te installeren zouden gebeuren . Ik heb al meerdere malen gebeld naar de klantendienst wn ben ook naar de telenet winkel geweest . In de telenet winkel (brugge centrum) werd mij verteld dat ik na het bouwverlof nog eens contact moest opnemen met de klantendienst in verband met de installatie. Na vandaag contact te hebben met de klantendienst ben ik niet wijzer en werd er me ook gezegd dat er waarschijnlijk geen vermindering of terugbetaling zou volgen voor de maanden waarin dat telefoon nummer en de wifi niet werden gebruikt . Ik zou nu toch wel een oplossing willen liefst van al terugbetaling van ongebruikte diensten en zo vlug mogelijk mijn wifi geinstalleerd hebben.
Ik begrijp dat er een wachttijd is maar 6 maanden vind ik wel sterk overdreven.
Met vriendelijke groet