Beste Nima Rahimi Foroushaani,Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ondervonden naar aanleiding van uw bestelling bij ons.Wij begrijpen volledig uw bezorgdheid en frustratie, en willen u verzekeren dat wij dit zeer serieus nemen.Wij hebben op 27/07/2023 melding gedaan bij onze verzendkoerier over het uitblijven van de levering van uw pakket. Hierop hebben zij een dossier voor ons geopend bij DPD. Op 14/08/2023 ontvingen wij de volgende reactie van henBedankt voor uw feedback. Het is spijtig dat de zending niet naar wens is verlopen. Er is een onderzoek gestart met onze transporienst. Zodra we meer weten zullen we u op de hoogte stellen. Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd.Dit betekent dat DPD momenteel een onderzoek uitvoert naar wat er is misgegaan met uw zending.Hoewel wij er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen, zijn we in deze situatie afhankelijk van de informatie en acties van DPD.We begrijpen dat dit vervelend is en hopen op uw begrip.Zodra wij een update ontvangen van DPD, zullen wij u direct informeren.Mocht het pakket onverhoopt niet terechtkomen, dan zullen we uiteraard zorgen voor een passende oplossing.Wij hopen op uw begrip en geduld en verzekeren u dat wij alles in het werk stellen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.Met vriendelijke groet,Sluizeken 15Gent, 9000:www.anarshop.eu