Terug

I never received my purchase

Opgelost Openbaar

Anar persian shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. R.

Naar: Anar persian shop

14/08/2023

Dear,I placed and paid for order 1044 on 07/10/2023 through the online shop website https://www.anarshop.eu/. After not receiving any further info, in response to my follow-up, they replied that they had just sent my order on 18/07/2023. The very same day I received my parcel tracking info. Since then the parcel status in the tracking website (DPD) is in transit! I contacted the shop again and on 27/07/2023 they replied they have contacted their shipping partner and they will update me asap. I did not hear from the shop again after that so I sent them follow-up emails. After not receiving any response, I even called them on 12/08/2023. They told me the person in charge was on the phone at the moment and I asked them to call me back when his call was finished. No contact from their side so far.Despite all the time and effort I invested to make this purchase work, the shop has ignored my rights as a customer and I feel offended by them ignoring me.I want to receive my order in one week or have my money reimbursed.Best regards,Nima Rahimi Foroushaani

Berichten (2)

Anar persian shop

Naar: N. R.

16/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Anar persian shop

Naar: N. R.

16/08/2023

Beste Nima Rahimi Foroushaani,Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ondervonden naar aanleiding van uw bestelling bij ons.Wij begrijpen volledig uw bezorgdheid en frustratie, en willen u verzekeren dat wij dit zeer serieus nemen.Wij hebben op 27/07/2023 melding gedaan bij onze verzendkoerier over het uitblijven van de levering van uw pakket. Hierop hebben zij een dossier voor ons geopend bij DPD. Op 14/08/2023 ontvingen wij de volgende reactie van henBedankt voor uw feedback. Het is spijtig dat de zending niet naar wens is verlopen. Er is een onderzoek gestart met onze transporienst. Zodra we meer weten zullen we u op de hoogte stellen. Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd.Dit betekent dat DPD momenteel een onderzoek uitvoert naar wat er is misgegaan met uw zending.Hoewel wij er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen, zijn we in deze situatie afhankelijk van de informatie en acties van DPD.We begrijpen dat dit vervelend is en hopen op uw begrip.Zodra wij een update ontvangen van DPD, zullen wij u direct informeren.Mocht het pakket onverhoopt niet terechtkomen, dan zullen we uiteraard zorgen voor een passende oplossing.Wij hopen op uw begrip en geduld en verzekeren u dat wij alles in het werk stellen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.Met vriendelijke groet,Sluizeken 15Gent, 9000:www.anarshop.eu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform