Terug

Huurcontract 0496606656

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. K.

Naar: Sixt Belgium

24/07/2023

Beste,Wij huurden een wagen bij Sixt Straatsburg op 20/07, om deze af te zetten diezelfde dag bij Sixt Lille voor middernacht 20/07. Bij de bestelling (en op het contract) is ons aangegeven dat we deze konden binnenbrengen tot 23.45u in een beveiligde sleutellocker. Bij aankomst (rond 23u) bleek het station van Lille echter gesloten. De sleutelbox is enkel toegankelijk vanuit het station en was dus niet meer bereikbaar rond 23u. Daarom hebben wij (wegens mogelijk diefstal van de sleutels) besloten om deze niet onveilig achter te laten bij de wagen. Daarbij werd ook contact opgenomen met Sixt (niet bereikbaar) en was er toevallig in de garage iemand aanwezig van Europcar, deze bevestigde dat we best de sleutel in ons bezit hielden.Nu beweert Sixt dat we de huur van de wagen dienen door te betalen totdat ze de sleutel hadden, dit terwijl we contact hadden opgenomen met de klantendienst om de teruggave van de sleutel te organiseren en ze aangaven dat dit wel degelijk kostenloos kon gebeuren.Nu beweert men bij Sixt dat wij de huur dienen door te betalen totdat de sleutel in hun bezit is, dit terwijl dit een fout van hun kant betreft mbt de openingsuren van de sleutelbox. Zie ook enkele foto's: https://photos.app.goo.gl/qN3o4ujqqqDiS2zr9

Berichten (1)

Sixt Belgium

Naar: F. K.

24/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform