Beste, ik bestelde via Carjet op 26 juli 2023 een auto in Bratislava (periode 2 Augustus tot 13 Augustus 2023. Deze aanvraag werd geconfirmeerd op 26 Juli 2023 door Carjet via email. Toen ik op 02 augustus de auto wou ophalen was die er niet. Ik belde naar de klantendienst en die zagen de auto ook als geconfirmeerd. Ze bekeken het en belden mij terug, ze hadden dit uitbesteed aan Euopacar. Europacar had Carjet blijblaar laten weten dat ze niet konden een auto leveren (ik heb diet vernomen aan de kiosk van Europacar in Bratislava) maar Carjet heeft dit ergens gemist blijkbaar en/of niet aan mij doorgegeven. Ik was genoodzaakt een andere auto te nemen, dit in hoogseizoen waar slecht 1 kiosk nog een auto had, die me veel duurder uitkwam (813 eur ipv 313.80 eur) en heb uiteraard een ganse dag verloren van mijn vakantie om dit op te lossen de eerste dag (we waren trouwnes net naar Bratislava gegaan om dan naar Oostenrijk te rijden aangezien het daar goedkoper was voor een auto). Ik heb meerdere malen contact gehad met Carjet via telefoon en email en elke keer 'zijn er ermee bezig' maar heb ik nog geen concreet antwoord gekregen. Ik verwacht dat ze mij de 813 eur betalen want ze hebben hun service aan mij niet geleverd en ik heb daardoor veel tijd en extra geld verloren.