In 1 woord RANZIG verblijf:
- Keuken onbruikbaar (was 20 jaar geleden al aan renovatie toe, kasten vallen uit elkaar, oven is duidelijk al maanden tot jaren niet gereinigd, geen enkele kastdeur zonder vlekken, lades openschuiven is niet aan te raden, en naar wat er achter de plinten leeft kunnen we maar raden) dus onverwachte kosten gehad aan uit gaan eten
- Tuinmeubelen stuk en buiten terrassen dus ook niet mogelijk
- Ramen nooit gereinigd waardoor naar de tuin kijken niet mogelijk is
- Vogelstront op de eetkamerstoel
- In geen jaren afgestoft want overal webben en kappotte vliegen en motten op de vensterbanken
- Kapotgeslagen muggen en bloed tegen elke slaapkamermuur en plafond
- Geen toiletpapier op 1 van beide toiletten
- Badkamer was oke, maar je moet er bukken om te douchen en naar het toilet te gaan
- Dubbel tarief aangerekend gekregen voor huisdier en mijn geld nog steeds niet ontvangen
Melding van dit alles gedaan binnen eerste 24 uur, waarop reactie dat het gekuist zou worden. Slechts enkele muggen van de kamer waren verwijderd. De rest was volgens de gastheer ook gereinigd, volgens de informatie van de vaste inwoner die de kuisploeg moet voorstellen. Bij melding dat er niets veranderd was (foto's zijn idem op dag 1 als dag 4) zei de gastheer dat hij het jammer vond dat ik dit GEVOEL had.
Voorstel gedaan tot terugbetaling van onverwachte restaurantkosten twv 150 euro (d.i. 25 pp per avond, relatief laag dus, en houdt geenzins rekening met de overige overlast). Voorstel afgewezen. Een verwaarloosbare 50 euro werd aangeboden. (De ZIP file van de WhatsApp export is te groot om toe te voegen als bijlage.)