Terug

Huisjesmelker

Closed Openbaar

B&B Catharinenburg

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. O.

Naar: B&B Catharinenburg

22/07/2025

In 1 woord RANZIG verblijf: - Keuken onbruikbaar (was 20 jaar geleden al aan renovatie toe, kasten vallen uit elkaar, oven is duidelijk al maanden tot jaren niet gereinigd, geen enkele kastdeur zonder vlekken, lades openschuiven is niet aan te raden, en naar wat er achter de plinten leeft kunnen we maar raden) dus onverwachte kosten gehad aan uit gaan eten - Tuinmeubelen stuk en buiten terrassen dus ook niet mogelijk - Ramen nooit gereinigd waardoor naar de tuin kijken niet mogelijk is - Vogelstront op de eetkamerstoel - In geen jaren afgestoft want overal webben en kappotte vliegen en motten op de vensterbanken - Kapotgeslagen muggen en bloed tegen elke slaapkamermuur en plafond - Geen toiletpapier op 1 van beide toiletten - Badkamer was oke, maar je moet er bukken om te douchen en naar het toilet te gaan - Dubbel tarief aangerekend gekregen voor huisdier en mijn geld nog steeds niet ontvangen Melding van dit alles gedaan binnen eerste 24 uur, waarop reactie dat het gekuist zou worden. Slechts enkele muggen van de kamer waren verwijderd. De rest was volgens de gastheer ook gereinigd, volgens de informatie van de vaste inwoner die de kuisploeg moet voorstellen. Bij melding dat er niets veranderd was (foto's zijn idem op dag 1 als dag 4) zei de gastheer dat hij het jammer vond dat ik dit GEVOEL had. Voorstel gedaan tot terugbetaling van onverwachte restaurantkosten twv 150 euro (d.i. 25 pp per avond, relatief laag dus, en houdt geenzins rekening met de overige overlast). Voorstel afgewezen. Een verwaarloosbare 50 euro werd aangeboden. (De ZIP file van de WhatsApp export is te groot om toe te voegen als bijlage.)

Berichten (1)

B&B Catharinenburg

Naar: N. O.

23/07/2025

Geachte heer/mevrouw, In reactie op de klacht van mevrouw Oyen willen wij graag het volgende toelichten. De gast verbleef bij ons in een eenvoudige kamer, die ook als zodanig wordt gepresenteerd en geprijsd. De prijs voor drie nachten bedroeg €255, wat in het hoogseizoen op deze locatie een billijke en marktconforme prijs is. Zij heeft de voordeligste kamer geboekt, maar leek tijdens haar verblijf te verwachten dat deze dezelfde faciliteiten bood als onze luxere units. Wat betreft de huisdierentoeslag: de gast heeft geboekt via Natuurhuisje, waar op dat moment helaas nog het oude tarief van €30 per dag werd gehanteerd. Op onze eigen website is dit inmiddels aangepast naar €10 per dag. Wij hebben hiervoor uitleg gegeven. Mevrouw heeft tijdens haar verblijf meerdere malen per dag via WhatsApp contact gezocht met ons personeel. Daarbij werd onder andere geklaagd dat de keuken ‘onbruikbaar’ zou zijn. Hoewel wij dit beeld niet herkennen, hebben wij uit coulance een compensatie van €50 aangeboden. Ook hiervoor – evenals voor een eerder aangeboden tegemoetkoming – toonde zij geen enkele bereidheid tot redelijkheid. Beide voorstellen werden als ‘lachertje’ weggezet. Wij doen ons uiterste best om gasten een prettig verblijf te bieden en reageren altijd snel op meldingen. Mevrouw Oyen was echter buitengewoon veeleisend en weinig inschikkelijk, ondanks de lage kamerprijs en onze bereidheid tot tegemoetkoming. Wij hopen dat dit voldoende context biedt en vertrouwen erop dat onze reactie in de beoordeling wordt meegenomen. Met vriendelijke groet, Team BB Catharinenburg Walter Mijnders Op 22 jul 2025 om 22:00 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 24 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform