Terug

huisbatterij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. T.

Naar: Uw Energie Expert

17/01/2023

Beste,Wij zijn met jullie in zee gegaan voor het plaatsen van een huisbatterij op 10/09/2021.Eind december 2021 hebben ze die na vele huisbezoeken ( waarbij er bij 1 van de bezoeken de SolarEdge van de zonnepanelen werd uitgeschakeld ) en vele telefoongesprekken komen plaatsen.Het is een andere batterij ( SAJ) geworden dan op het factuur ( Huawei) vermeld staat.31 december 2021 hebben ze die komen controleren.Van de zomer hebben we alle verwarming vervangen naar elektrische toestellen omdat de stookolie zo duur werd.Maar wat blijkt…………..Nu zijn we een jaar verder en wij gebruiken alle elektriciteit van het net en niet meer van de zonnepanelen die werkelijk nog steeds goed produceren. De opgewekte energie gaat naar het net.Na vele telefoons is er uiteindelijk op 26 december via jullie hier een man geweest en die heeft bevestigd dat de batterij verkeerd is aangesloten.Nu zijn we weer weken verder en wij krijgen geen gehoor van jullie.Dus zijn we genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen.Bij deze laat ik weten dat er contact opgenomen is geweest met test aankoop.Ons aansluitingsnummer is 4483493-56 T’SyenHet dossiernummer bij test aankoop is 062648007.Wij hopen op een snelle reactie , oplossing en vergoeding van de elektriciteit.Gelieve me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform