Terug

Hp reverb G2 V2

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

B. H.

Naar: Unbound xr

26/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 24/12/2022 kocht ik een HP Reverb G2 V2 in uw winkel en betaalde ik er 659€ voor. Na 11 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. In het bijzonder, beeld van de VR headset valt uit . Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (2)

Unbound xr

Naar: B. H.

29/08/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (82406) is nu bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht. Remco de Jong (Unbound XR) 29 aug 2024 12:08 CEST Hallo Benjamin,Bedankt voor je bericht en het delen van je zorgen.Je geeft aan dat je na 11 maanden een probleem hebt ondervonden met je HP Reverb G2 V2. Dit is voor ons nieuwe informatie, aangezien wij pas op 1 februari 2024 van het defect op de hoogte zijn gebracht. Als je het defect inderdaad binnen een jaar hebt gemeld, zal Unbound de garantie zelf afhandelen.Om dit te kunnen verifiëren, vragen we je vriendelijk om bewijs te leveren dat je het defect binnen 12 maanden na aankoop hebt gemeld. Defecten die binnen deze periode worden gemeld, vallen namelijk onder een andere garantieafhandeling dan defecten die na 12 maanden worden gemeld.We horen graag van je en danken je voor je medewerking.Met vriendelijke groet,Remco de JongUnbound XR Klachten 26 aug 2024 15:16 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van Unbound XR. Mogelijk gemaakt door Zendesk [JYZRN5-1VZ4V]

B. H.

Naar: Unbound xr

10/09/2024

Beste dit probleem was zich al een tijdje aan het voordoen vooralleer ik een mail gestuurd heb naar jullie op 1 Februarie 2024. ik had jullie daaromtrent ook al gebeld voor 1 Februarie trouwens dit neemt niet weg dat jullie verplicht zijn om 2 jaar garantie te geven in Europa. Wat jullie dus weigeren om te doen. jullie willen geen 2 jaar garantie geven op de VR headset die jullie mij verkocht hebben. ik zal ervoor zorgen dat test aankoop jullie erop zal aanwijzen dat jullie verplicht zijn om deze te vervangen of te herstellen onder garantie. jullie ontwijken het fijt dat jullie verplicht zijn om 2 jaar garantie te geven. en ik zal niet stoppen tot mijn Vr Headset hersteld of vervangen is want ik heb daar recht op. ik wil zo snel mogelijk een oplossing en kon nu pas antwoorden want ik was op vakantie. ik verwacht zo spoedig mogelijk een antwoord.

Bemiddeling door Testaankoop 10 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform