Aard van probleem:

Reservering

Klacht

S. R.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

08/07/2025

Wij zijn sinds gisteravond terug van onze vakantie.Hiervoor hebben we gespaard én ernaar uitgekeken. Het eten was lauw soms koud en onhygienisch. Telkens na het eten waren we slecht: overgeven, buikloop, ... Telkens na het eten. ook niet vriendelijk tegen mij en dergelijke. In het hotel konden ze niks veranderen het was nu eenmaal zo, dit was hun voedingsaanbod. Hebben daar gesproken met de hotelgasten en deze klachten waren er nog! Ook online via zoover hebben wij gisteren gezien dat ook deze klachten meermaals terugkomen! Het hotel scoort 6,8/10. En scoort niet goed op de hygiene. Jammer want voor ons wat dit onze welverdiende zomervakantie.. We zijn sinds gisteren terug en ook vandaag ben ik niet aan het werk, nog slecht maar het wordt nu wel beter... De score van het hotel op TUI is ook hoger dan de scores die je online vindt. We hopen hier eigenlijk op een compensatie. Kan u ons hiermee verderhelpen? Ik heb de klacht ook vandaag via het klachtenformulier gedaan maar ik weet dat zij niet snel reageren of zelfs niet reageren. Dus ik vond het de moeite mij lid te maken bij jullie. Kan u mij helpen? Bedankt groeten, Silvie

Berichten (8)

TUI Belgium - TUIfly

Naar: S. R.

09/07/2025

Live Happy ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Live Happy Bekijk in je browser. Geachte, Is het mogelijk om het reservatienummer te bevestigen? Of de hoofdnaam in de reservatie, vluchttraject en datum? Alvast bedankt, Ann, TUI Customer Services Specialist After Travel TUI Benelux DO NOT EDIT BELOW THIS LINE --------------------------------

TUI Belgium - TUIfly

Naar: S. R.

09/07/2025

Live Happy ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Live Happy Bekijk in je browser. Hallo, Is het mogelijk om het reservatienummer te bevestigen? Of de hoofdnaam, vluchttraject en datum? Dan kunnen wij vervolgens het dossier opsporen. Met vriendelijke groeten, Ann, TUI Customer Services Specialist After Travel TUI Benelux DO NOT EDIT BELOW THIS LINE --------------------------------

S. R.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

09/07/2025

Hallo, ja hierbij de gevraagde gegevens: Boekingsnummer: 102040488 Naam hoofdboeker : Billiet (Brecht) / Rayée (Silvie) Vlucht naar Kos op 30/06/2025 vertrek brussel om 06u10 aankomst kos 11u Vlucht naar Brussel op 07/07/2025 vertrek kos om 11u30 aankomst brussel 14u30 Vluchtnummer TB2301 en TB2302 Naam accommodatie : Blue Lagoon Resort Kan hier een oplossing voor worden aangeboden aub.

TUI Belgium - TUIfly

Naar: S. R.

09/07/2025

Live Happy ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Live Happy Bekijk in je browser. Hallo, Betreft: po 102040488 We hebben gisteren de klacht ontvangen. Eersaags sturen wij correspondentie naar de klanten om de nodige informatie op te vragen. Met vriendelijke groeten, Ann, TUI Customer Services Specialist After Travel TUI Benelux DO NOT EDIT BELOW THIS LINE --------------------------------

S. R.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

09/07/2025

Hallo, Ik snap uw bericht niet goed? Ik heb daarnet al de gevraagde info bezorgd. Ik bezorg het nogmaals: hierbij de gevraagde gegevens: Boekingsnummer: 102040488 Naam hoofdboeker : Billiet (Brecht) / Rayée (Silvie) Vlucht naar Kos op 30/06/2025 vertrek brussel om 06u10 aankomst kos 11u Vlucht naar Brussel op 07/07/2025 vertrek kos om 11u30 aankomst brussel 14u30 Vluchtnummer TB2301 en TB2302 Naam accommodatie : Blue Lagoon Resort Kan hier een oplossing voor worden aangeboden aub. Mvg, Silvie

S. R.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

09/07/2025

Beste, Wij zijn al meer dan 15 jaar vaste klant met onze familie. Wij boeken telkens via TUI. We hebben een ganse week slecht geweest van het eten daar. Deze klacht werd meermaals gemaakt! We zijn de laatste dag buiten het hotel gaan eten omdat we het niet meer konden aanzien! We boeken altijd via jullie en zouden van plan zijn dit opnieuw te doen. We hebben geen labo uitslagen of dergelijke! Het gaat ons puur om service en het principe. Het minste dat jullie kunnen doen aan klanten die regelmatig boeken is een bon voorzien ter compensatie die we kunnen gebruiken bij een volgende boeking die we willen maken. Het hotel bieden jullie aan met een hogere score dan de score op Zoover! We hopen op meer begrip naar ons toe. Indien hier niks van klantvriendelijkheid is zijn we niet van plan klant te blijven! Mvg Silvie

TUI Belgium - TUIfly

Naar: S. R.

09/07/2025

Live Happy ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Live Happy Bekijk in je browser. Geachte, Voor het dossier van klanten Bielliet werd reeds een brief verstuurd naar de klanten. We hebben bepaalde informatie nodig teneinde het dossier correct te kunnen afhandelen. Met vriendelijke groeten, Ann, TUI Customer Services Specialist After Travel TUI Benelux DO NOT EDIT BELOW THIS LINE --------------------------------

TUI Belgium - TUIfly

Naar: S. R.

09/07/2025

Live Happy ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Live Happy Bekijk in je browser. Geachte, Betreft: po 102040488 Het antwoord werd tevens verwerkt in het dossier. Helaas kan de klant geen enkel bewijs of doktersattest voorleggen. Wij wachten momenteel ook verder op informatie van de hotelier en onze Tui vertegenwoordigers teneinde een definitief standpunt in te kunnen nemen voor dit dossier. Met vriendelijke groeten, Ann, TUI Customer Services Specialist After Travel TUI Benelux DO NOT EDIT BELOW THIS LINE --------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform