Geachte HASSAN Z,
Hartelijk dank voor uw bericht waarin u uw zorgen uit over uw verblijf in Hotel Levell eerder deze maand.
Wij begrijpen dat u zich ongemakkelijk heeft gevoeld na het beëindigen van uw verblijf en dat u daar vragen over heeft. Daarom lichten wij graag onze kant van de situatie toe.
U had een reservering gemaakt voor vier personen. Bij het reserveren gaat elke gast akkoord met onze algemene voorwaarden en huisregels, die zowel op onze website als tijdens het reserveringsproces duidelijk worden weergegeven. Hierin staat ondubbelzinnig vermeld dat:
Het niet is toegestaan om met meer personen dan gereserveerd op een kamer te verblijven.
Het is niet toegestaan om bezoek te ontvangen op de kamer, ongeacht de duur of het tijdstip van het bezoek.
Dit beleid is niet zonder reden: het is bedoeld om de veiligheid, rust en het comfort van alle gasten in het hotel te waarborgen. We verwachten van elke gast dat deze regels worden nageleefd. In uw geval werd door ons personeel geconstateerd dat deze huisregels zijn overtreden. U verbleef met meer dan het toegestane aantal personen in de kamer en u heeft bezoek op de kamer toegelaten, wat een directe schending vormt van onze voorwaarden.
Conform artikel 4.6 van onze algemene voorwaarden:
Het hotel mag op ieder moment en per direct diensten aan of het verstrekken van toegang tot een gelegenheid van een gast beëindigen wanneer de gast de algemene voorwaarden, huis- en/of gedragsregels overtreedt, of zich op een andere manier zodanig gedraagt dat de orde en de rust in het hotel wordt verstoord. De gast dient dan op het eerste verzoek het hotel te verlaten. Er is in dat geval geen sprake van enige verplichting tot vergoeding aan de gast.
Op basis van dit beleid hebben wij op 16 juli besloten uw verblijf per direct te beëindigen en uw boeking te annuleren.
Gezien het feit dat u zich niet aan de afgesproken voorwaarden heeft gehouden, kunnen wij geen restitutie bieden voor de reeds betaalde nachten. Ook kunnen wij geen vergoeding bieden voor eventuele parkeerkosten of alternatieve verblijfskosten elders. Wij hanteren in dit soort situaties een zero tolerance beleid, dat geldt voor alle gasten zonder uitzondering.
Wij hopen hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven over ons beleid en de reden van ons handelen.
Cc naar Bookingcom
Met vriendelijke groet, Kind regards,
Angelina Motzo
Director of Sales Reservations Marketing ICT
XO Hotels Blue Square XO Hotels Blue Tower XO Hotels City Centre
XO Hotels Couture XO Hotels Infinity XO Hotel Inner
XO Hotels Park West Hotel Van Gogh Hotel Levell Hotel Artemis Amsterdam
+31 (0) 20 5800365
www.xohotels.com
_____________