Terug

Home Invest Plan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: BNP Paribas Fortis

09/11/2023

Beste, wij gingen een home invest plan aan. Hiermee zouden we onze trouw kunnen financieren, of gebruiken voor de schuld saldo verzekering bij aankoop van een huis. Voor beide zaken konden we die dan uiteindelijk toch niet gebruiken, waardoor we dit plan nu nog altijd hebben. BNP kon ons geen interessant voorstel doen voor de aankoop van onze woning, waardoor we nu al lang niet meer bij die bank zijn. Sindsdien moeten we elk jaar langsgaan met ID kaart om adres aan te passen, want de post blijft toekomen op het oorspronkelijk adres. Gezien we dit saldo niet kunnen gebruiken, willen we dit graag overzetten naar onze huidige bank bvb. Maar dat kan allemaal niet volgens BNP. Kunnen jullie hier iets betekenen voor ons?Groeten, Annelies

Berichten (2)

BNP Paribas Fortis

Naar: A. V.

10/11/2023

Geachte,In bijlage vindt u onze brief.Complaints Management ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================

A. V.

Naar: BNP Paribas Fortis

08/12/2023

Beste, Het is intussen een maand geleden dat u liet weten onze klacht te hebben ontvangen. Heeft u intussen meer informatie? Wij gingen dit "home invest plan" bij u aan, zijn daarna getrouwd, hebben een huis aangekocht en kinderen gekregen. Bij het krediet van het huis waren jullie dubbel zo duur als andere banken en wilden jullie geen tegenbod doen. We hebben dus bij een andere bank geleend en zijn dan ook elders actief met zaken zoals bankrekening en verzekeringen. Bij het afsluiten van dat "home invest plan" werd ons verzekerd dat we het gespaarde bedrag zouden kunnen gebruiken voor de schuld saldo verzekering, ook als we bij een andere bank zouden lenen. Dat bleek dus niet waar. We blijven nu regelmatig post ontvangen, van wijzigingen aan dat home invest plan. Jammer, want we hadden dat gewoon graag gebruikt. Gelieve ons nu te informeren wat we ermee kunnen doen. Op deze manier mist het zijn doel helemaal, gezien we er nu enkel mee lastig gevallen worden door overbodige post.Alvast bedankt voor uw feedback, Annelies


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform