Geachte mevrouw/heer,
Betreffende bestelling #NB3242
Op 5/12/2024 heb ik in uw Nederlandsche online winkel 2 jassen gekocht, waarbij ik het bedrag van €130,42 inclusief verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 17/12/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 17/12/2024 een mededeling in die zin gestuurd per mail.
Op 19/12/2024 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat ik een “kleine vergoeding” moet betalen om de jassen terug te sturen naar China. Dit blijkt om het bedrag van €66 te gaan en strookt niet met het herroepingsrecht. Er is ook nergens een duidelijke vermelding op uw site dat de jassen vanuit China verstuurd worden.
Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €130,42
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groeten,
Filip Maris