Beste,Dat wij absoluut geen tevreden klanten zijn, zal u niet meer verwonderen waarschijnlijk.We hebben geen reden tot tevredenheid, noch over de duur van de werken, noch over de kwaliteit, noch over de afwerking, noch over de communicatie, noch over de facturatie, en nog in het minst over de klantvriendelijkheid. Duur:Twee volle maanden. De twee zomervakantiemaanden.Omdat u ons niet gewaarschuwd hebt bij het bepalen van de startdatum, hebt u ons 9 weken gegijzeld gehouden.Bijkomend was u ook niet voorbereid en moesten we nog extra wachten op de plinten en de afwerking. Heel de zomer konden wij onze leefruimtes (keuken, wasplaats, WC, living) niet normaal gebruiken.U hebt op deze manier onze zomer nog zwaarder belast dan hij al was met de kanker van onze kleinzoon en Corona. KwaliteitVan bij het begin hadden wij twijfels over de uitvoering van de werken.De werken gebeurden niet onder toezicht van u, de zaakvoerder.Als zaakvoerder weigerde u te komen kijken of te antwoorden op onze vragen en bezorgdheden.We hebben nog steeds twijfels over de manier en de efficiëntie waarop de isolatieplaten werden geplaatst en de stevigheid en stabiliteit van de ondergrond waarop de chape moest komen.We hebben daarom nu ook bijkomend twijfels over de dikte van de chape die dit moet opvangen. Maar goed, de vloer ligt er en wij hopen dat we nooit verzakkingen of andere problemen zullen krijgen.Gelukkig hebben we hier veel foto en film van genomen.Ook na de werken kwam u niet kijken of alles goed verlopen was. CommunicatieEr was geen tijd of ruimte voor overleg of uitleg.Vragen werden genegeerd en afgedaan alsof we gewoon lastige klanten waren.We werden plots geconfronteerd met het bouwverlof. Hier werd verder geen overleg over gehouden of afspraken gemaakt.Nooit werd informatie gegeven over waar we wel of niet konden gaanGevolg was dat er uiteindelijk enkel met boze mails werd gecommuniceerd, met dreigementen en patstellingen.We kregen ook geen informatie over onderhoud van de vloer, eventuele cementsluier, FacturatieAchteraf gezien was het onverstandig van ons om te veel vertrouwen te hebben in de gemaakte, zeer onzorgvuldige offerte. Die was zeer onnauwkeurig, met foute afmetingen en vooral met overal het woord “raming” op.Met als gevolg dat ook de eindfactuur niet duidelijk is. KlantvriendelijkheidWij dachten dat een tevreden klant een belangrijk doel is voor een bedrijf.Vooral een bedrijf dat hier prat wil op gaan Dat hebben wij op geen enkele manier ondervonden.We werden behandeld als moeilijke klanten waar verder geen enkele rekening mee werd gehouden. SanitairWe krijgen via uw firma de factuur van de sanitair man zonder details. We worden geacht een bedrag te betalen dat naar ons aanvoelen redelijk hoog ligt.We willen daarom weten hoe zij aan dit bedrag komen:vb Hoeveel uren werden aangerekend Werden de twee vergissingen, waarvoor hij ook eens moest terugkomen aangerekend aan ons? Wij willen weten vanwaar het hoge bedrag aan materiaal komt. De gebruikte lelijke blauwe buizen kosten 1 zesde van normaal gebruikte buizen die alle eigentijdse vaklui gebruiken. (te zien op de site van Niron)maar vragen wel extra tijd om te plaatsen. Uw argument: we hebben de werkbon ondertekendVeel meer dan dit was dat niet: we hebben ons enkel akkoord verklaard met de prijs van de werkuren. AfwerkingMaar het ergste is de afwerking!Wat te denken van het monteren van een kraan op een dunne kastachterwand? Of leidingen in de kelder die langs de muur hangen te zweven? We hebben die dan zelf maar om veiligheidsreden zelf verankerd aan de muur.Of wat vind je van dit soort afwerking onder een lavabo? Lelijke blauwe buizen die kramikkig aan de muur werden bevestigd.Zou u dit zelf pikken in uw huis?Dit is gewoon lachwekkend slecht gedaan.( wat de mensen die dit zagen inderdaad deden...Wij kunnen hier uiteraard NIET om lachen.) Onze vraag is daarom: • Details van de factuur Goeman. We vragen enkel waar we wettelijk recht op hebben nl te weten waarvoor wij betalen! • Betere afwerking van buisaansluitingen in de WC en onder de lavabo.Aangezien de facturatie van Dennis Goeman via firma SCHAMP moest verlopen, moeten we dit nu ook op uw firma verhalen.Wij betalen de gekregen eindfactuur, min 500 €. Als het bovenstaande in orde komt en we kunnen ons akkoord verklaren met de factuur, zullen we zonder aarzelen de resterende 500€ betalen. Wij houden van de de firma Schamp/Liessens/Goeman de indruk over van een slordige, onzorgvuldige en onbetrouwbare firma, waar je als klant al blij mag zijn als ze willen komen verder werken.