Beste,In dit geval is de schade gemeld eind 2019. En het salon kon toen nog worden hersteld. De fabrikant zou één rugdeel herbekleden in dezelfde lederlook met sowieso kleurverschil. Daarom heeft Weba voorgesteld om 50% in de herstelkost van een paar honderd euro tussen te komen. Omwille van het blijvend kleurverschil.Uiteindelijk is de klant niet ingegaan op dit voorstel.Nu is er geen mogelijkheid meer om herstellingen in dezelfde lederlook te laten uitvoeren. Deze lederlook is volledig uit collectie.We kunnen hier dus niet spreken van identieke gevallen.Mvg,KurtVan: Vanessa DeclerckVerzonden: maandag 28 december 2020 17:58Aan: Kurt Moreels kurt.moreels@weba-gent.be>Onderwerp: Re: Klacht - hoeksalon lederlook schilfert af - (CPTBE01140915-01) ##5514945##Beste,Zie bijlage is ook van dit jaar geweest.Identiek zelfde geval nog van ons.Vriendelijke groetenDeclerck VanessaOutlook voor Android downloadenGebruiksvoorwaarden|PrivacySINGLEMESSAGE_ENDVan:klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be>Verzonden: maandag 18 januari 2021 19:50Aan: info@weba-gent.beOnderwerp: HERINNERING - Klacht: hoeksalon lederlook schilfert af - (CPTBE01140915-01)SINGLEMESSAGE_STARTMeer dan een week geleden ontving je een bericht van vanessa declerck.Hoog tijd om dat bericht te beantwoorden!Dit bericht werd verstuurd vanaf onsklachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en duszichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01140915-01Heb je vragen over ons platform?refToken: f13f2fd0-5a7f-4e52-8185-74d8aba8ee73De klacht van vanessa declerck:hoeksalon lederlook schilfert afDatum:08-01-21 00:00:00Vanvanessa declercktotWeba GentBericht:Beste,We waren blijkbaar de enige niet die dit tegen kwamen, er zijn nog veel andere geweest.Er werd een voorstel gedaan van 10% korting op de aankoop van een nieuw salon. Dit vind ik te weinig.Weba Gent haalt terug hun voordeel eruit als wij daar een nieuw salon kopen. Na amper vier jaar terug 1600 euro of meer......Ik vind toch wel dat ze een korting van 30% of 40 procent mogen gegeven op de aankoop van een nieuw salon.Dat is pas service naar de klant toe. Ze werken al niet meer met de lederlook omdat ze het probleem erkennen.Waarom dan niet niet de klanten helpen en een goeie service geven.De kosten om te overtrekken zijn ook zeer duur 1030 euro, daar kwamen ze voor 20% in tussen.Dat is nog 800 euro....... dat kan toch niet.Hieronder nog een foto van hoe erg het is en het wordt altijd maar slechter....vriendelijke groetenD.V Bijgevoegde documenten:thumbnail_received_686202028932301.jpgNaam van de klantvanessa declerckKlantreferentie5514945: 5514945Beschijving van de klachtBeste, ik bestelde op 08/08/2016 een hoeksalon bij Weba (koopovereenkomst: 5514945) geleverd in november 2016. Midden oktober kregen we op 1 plaats miniscule afschilferingen. Aangezien dit groter en groter werd, contacteerden we eind november 2020 Weba voor een oplossing. Aangezien dit buiten de garantie viel: stelden ze ons voor te herbekleden , allen op onze kosten. Kostprijs 1030,00 euro. TEVEEL . Het wordt groter en groter en ik vind niet na 4 jaar dat dit kan. Blijkbaar zijn we niet de enigste die dit voor hebben. Al bepaalde klachten daarover geweest.MVG Vanessa Gewenst resultaatVervangingHerstellingBijgevoegde documentenzetel.jpgzetel 1.jpgzetel 2.jpgzetel 3.jpgzetel 4.jpgMet vriendelijke groeten,Test AankoopGebruiksvoorwaarden| Privacy SINGLEMESSAGE_END