Beste,
Bedankt voor je bericht.
Bij nazicht van abonnementA1001718062 zien we dat er reeds een stopzetting genoteerd staat op26-11-2025.
Wat de bezorghklachten betreft hebben we 6 klachten ontvangen gedurende de hele looptijd van dit abonnement. Namelijk 2 klachten in november 2024 en klachten in januari 2025 en 1 in juni 2025.
Dit zijn niet voldoende klachten om een onderzoek te starten naar de levering.
De stopzetting is aangevraagd op 27/10/2025. Dat wil zegge dat het abonnement stopt conform de abonnementsvoorwaarden met een maand opzegtermijn. De betaling stopzetten is geen stopzetting van het abonnement. Men gaat dan op een bepaald moment het abonneent tijdelijk blokkeren als laatste poging om de abonnee erop attent te maken dat er een openstaand bedrag is. Als er op dat moment een stopzetting is dan gaat deze geannuleerd worden omwille van het feit dat er nog onbetaalde diensten zijn geleverd.
Momenteel staat de factuur7078815534nog in herinnering in dit abonnement en zal, indien de betalingen op tijd binnen komt, de stop door gaan op 26/10/2025.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Vicky Bellen
Senior Advisor Customer CareMedialaan 1
1800 VilvoordeVicky.bellen@persgroep.nepgmedia.be
Op za 8 nov 2025 om 11:14 schreef Customer Center Admin Team
customercenter@persgroep.net: