Beste,
Meermaals heb ik pogingen ondernomen om mijn abonnement op Het Laatste Nieuws (HLN) op te zeggen.
Dit abonnement bevat de complete service van online lezen en thuisbezorging (bij mijn ouders).
Echter werd de krant meer en meer niet meer thuis bezorgd en had ik reeds meermaals bezorgklachten ingediend.
Spijtig genoeg kwam er langs geen enkele concact-mogelijkheid een antwoord terug van hun klantendienst. Het is dan ook tot mijn grote verbazing dat het niet mogelijk is om uw abonnement éénvoudig online te kunnen beëindigen in de klantenzone. Ze maken het zodoende moeilijk om de klantendienst te kunnen bereiken om dit mogelijk te maken.
Uiteindelijk ervoor gekozen om de gekoppelde domiciliëring op mijn VISA kaart te blokkeren.
Echter resulteerde dit in onmiddellijke aanmaningen van HLN (terwijl er geen kranten meer werden bezorgd) en uiteindelijk zelf meermaals aanmaningen ontvangen via hun gerechtsdeurwaarder partner Intrum.
Met hun heb ik wel contact gehad en hun vervolgens officieel schriftelijk op de hoogte gebracht van deze situatie. Na meermaals overleg gekozen om de openstaande kost te betalen om het dossier af te sluiten en af te zijn van het abonnement.
Echter heeft HLN gewoon terug het abonnement actief geplaatst en volgt er dus binnenkort terug facturen.
Opnieuw meermaals geprobeerd (telefonisch en via klantenformulier en chatbox) hun te bereiken maar tevergeefs.
Zie in bijlage het schriftelijk schrijven en meermaals poging tot contact te leggen bij HLN.