Terug

Historische afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: C-energy

07/05/2024

Beste,Wij zijn aangesloten op het warmte-net gelegen te Mol (Residentiewijk). We zijn verhuisd in december 2022 en hebben nu pas onze eerste afrekening gekregen van onze verbruikte warmte / energie. Wij zijn echter niet akkoord met de berekeningen op de factuur of in de tariefvoorwaarden. Ons was verteld en we vinden het online ook terug dat wettelijk het NMDA-principe toegepast zou moeten worden. 'Niet meer dan anders' We hebben reeds 3 vragen gestuurd naar de klantendienst, intussen is de eerste vraag reeds 8 dagen geleden en we hebben nog geen antwoord gekregen. Ook telefonisch is de klantendienst niet bereikbaar. We overwegen nu een aangetekend schrijven te sturen om de factuur officiëel te betwisten.

Berichten (3)

C-energy

Naar: J. M.

07/05/2024

Geachte Klachtenbox,Uw vraag (met ticketnummer 51419) is goed bij ons toegekomen en we gaan hiermee aan de slag.Met vriendelijke groeten,Het Customer Support Team.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van C-Energy.[LJJ1KE-GVLGW]

C-energy

Naar: J. M.

08/05/2024

Geachte Klachtenbox,Uw vraag (met ticketnummer 51459) is goed bij ons toegekomen en we gaan hiermee aan de slag.Met vriendelijke groeten,Het Customer Support Team.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van C-Energy.[9LLDJP-XYKGL]

C-energy

Naar: J. M.

20/05/2024

Geachte Klachtenbox,Uw vraag (met ticketnummer 52018) is goed bij ons toegekomen en we gaan hiermee aan de slag.Met vriendelijke groeten,Het Customer Support Team.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van C-Energy.[G3JZYE-374P3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform