Terug

Himeleers Jonas

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Geschenk niet ontvangen

Klacht

J. H.

Naar: Testaankoop

06/11/2025

beste hoe ontvang ik mijn gratis geschenk want dit is jammer genoeg niet duidelijk hoe men dit kan kiezen of vinden dit is een beetje oplichting aangezien hier niet direct naar een link word gegaan na al onze gegevens in te vullen voor ons gratis geschenk

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: J. H.

07/11/2025

Beste Abonnee, Bedankt voor uw interesse in onze organisatie en welkom bij Testaankoop. Bij nazicht merken we dat u zich op 6 november heeft geabonneerd op onze magazines Testaankoop, Budget Recht en Testaankoop Gezond. Vanaf die datum kunt u onbeperkt gebruikmaken van onze diensten, onze adviesverlening en heeft u toegang tot onze website test-aankoop.be. Binnen de 10 dagen ontvangt u van ons de eerste tijdschriften én een abonneekaart. Als welkomstgeschenk krijgt u van ons een voucher ter waarde van 80 punten. Hiermee kunt u op de website van onze partner een geschenk uitkiezen. U vindt deze voucher en de link naar de website in uw welkomstbrief. Houd er rekening mee dat het tot 10 dagen kan duren voordat de welkomstbrief online beschikbaar is. U kunt deze vervolgens terugvinden op onze website test-aankoop.be in uw persoonlijke ruimte: Mijn account - Zie mijn overzicht - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - Welkomstbrief - Download de pdf. Daarnaast ontvangt u enkele dagen na de activatie van uw abonnement ook een e-mail van onze partner om u te registreren. Deze wordt doorgaans 48 uur na de activatie verzonden. De 80 punten van uw voucher worden ongeveer drie weken na de ontvangst van de betaling van 2 euro voor de proefperiode van twee maanden geactiveerd. Bij het aanmaken van uw abonnement heeft u uw rekeningnummer en toestemming voor domiciliëring doorgegeven. Wij hebben hiervoor inmiddels uw bank gecontacteerd. Om administratieve redenen wachten wij nu op de bevestiging van uw bank. Dit is een normale procedure die doorgaans tien bankwerkdagen duurt. Zodra de domiciliëring actief is, wordt uw eerste abonnementsbijdrage van 2 euro opgevraagd bij uw bank. Van zodra de punten zijn geactiveerd, kunt u ze bekijken in uw persoonlijke ruimte op het Gift'in-platform en uw cadeau kiezen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen kunt u steeds contact opnemen met onze abonnementendienst via het nummer 025423200. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer

J. H.

Naar: Testaankoop

07/11/2025

Dit is zeer onduidelijk ben niet tevreden hier mee U mag mijn abbonomend annuleren jullie helpen niet en ik vind dit zeer onduidelijk

Testaankoop

Naar: J. H.

12/11/2025

Geachte, De stopzetting van je abonnement werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform