Terug

het niet geven v/h herroepingsrecht bij online aankoop

Closed Openbaar

CSMOBILES SL

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: CSMOBILES SL

12/02/2018

de klacht:ik heb via de online shop CSmobile een nieuwe samsung galaxy A3 gekocht. Bij aankomst heb ik de shop direct gecontacteerd omdat 1 v/d zegels v/h doosje reeds gebroken was , ik zag ook dat de beschermfilm op het scherm v/h toestel vuile plekken had ik heb hier foto's van getrokken maar het bedrijf verzekerde me dat het nieuwe toestellen zijn en dat zij rechtstreeks van de fabriek aankopen. Ik heb deze vervolgens volledig opgeladen om te kunnen testen of deze gsm wel degene is die ik wou. In de info op de site over deze gsm was er vermeld dat deze 18 uur talktime heeft maar in realiteit haalt de gsm op 'stand by' zelfs niet de vermelde 18 uur met een volle batterij ik heb er zelfs nog geen gebruik van kunnen maken. bovendien heeft mijn oude samsung A3 dit probleem niet en doet deze veel langer met de batterij . Daar het product dus niet overeenkomt met de info op de website van CSmobile wou ik beroep doen op mijn herroepingsrecht . Ik heb de onlineshop hierover gecontacteerd maar hierop heb ik enkel een mail gekregen met een link voor samsung garantie, ik heb duidelijk gemaakt dat ik wil beroep doen op men herroepingsrecht maar sindsdien heb ik geen enkele mail meer teruggehad zelfs via hun chat krijg ik geen enkele hulp buiten doorverwijzing naar hun mailadres waar ze toch niet meer antwoorden. Desondanks ik alvorens men aankoop via de site van Etrusted shop de reviews voor deze online shop had gecontroleerd heb ik nadien gezien dat ik niet de enige ben met exact dezelfde klacht en heb ik 200 euro betaald voor een toestel die niet werkt zoals omschreven en die niet correspondeert met de beschrijving.gevolgen:ze weigeren mij men herroepingsrecht toe te kennen bij online aankopen zoals Europese wetgeving het voorschrijft.ik betaal voor een gsm abonnement die ik hierdoor nu niet kan gebruikenmijn vertrouwen in de toekomst en in het online aankopen / shoppen wat de toekomst is , is hierdoor aangetast.ik heb 200 euro betaald voor een toestel dat niet werkt zoals omschreven en nutteloos iswat ik heb gedaan:via meerdere Email's heb ik hen gevraagd achter men herroepingsrechtvervolgens na geen antwoord te krijgen heb ik de support chat geprobeerd zonder resultaatde e-trusted shop hierover gecontacteerd over het probleem van deze shop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform