Terug

Het niet aanpassen van een foutief zoekertje

Closed Openbaar

immoscoop cvba

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: immoscoop cvba

04/09/2021

Beste,op 11 augustus werd ons zoekertje, met referentie TZNCF4420960939, op immoscoop.be geplaatst.Op 11 augustus mailde we een eerste keer om aan te geven dat het vermelde adres door jullie foutief op de site werd geplaatst en of jullie dit konden aanpassen. We kregen geen reactie. Op 14/8, 23/8 en 29/8 mailden we opnieuw, met steeds dezelfde vraag. Het blijkt onmogelijk jullie bereiken voor verdere opvolging van jullie diensten. Betalen en plaatsen gaat snel, maar vanaf dan word je in de steek gelaten. Een telefoonnummer is niet te vinden en mails worden niet beantwoord. Ondertussen denken we de prijs van het appartement dat we aanbieden aan te passen en staat het adres nog steeds foutief online. Het blijft echter onmogelijk iemand te bereiken. Graag kregen we iemand te pakken om mee te communiceren over dit probleem. Het kan niet zijn dat jullie diensten tegen betalen aanbieden en vervolgens, na het foutief uitvoeren van die diensten, niet meer te bereiken zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform