Terug

het bedrag van mijn waardebon is kleiner dan de aankoopprijs. ik wil geen waardebon maar omruiling

Opgelost Openbaar

E5 Fashion BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

G. D.

Naar: E5 Fashion BV

02/07/2025

Geachte mevrouw/heer, 1. Op 22-04-2025 kocht ik eenTWEE BROEKEN in uw winkel en betaalde ik er 175,00 € voor. zie idd.nr. hierboven. 2. Na twee draagbeurten merkte ik dat de blauwe kleur van de broek mijn handen ( en onder mijn nagels)blauw maakten, afkomstig van de kleur v mijn broek. 3. Op 3mei 2025 een email aan Mevr.Nadine DE SMEDT CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER. 4. Op 5 mei bericht van Mevr. Nadine De Smedt: contact nemen met filiaal Oudenaarde 5. Op ...-mei telefoon van Filiaal Oudenaarde dat ik een broek in ruil mag kiezen. 6. Echter geen haast, pas op bied ik mij aan voor de ruil, vind nu geen naar mijn zin; en of maat en krijg van de Filiaalverantwoordelijke een tegoed bon van slechts 49,99€. 7. Nu komt de aap uit de mouw: filiaalhouder beweert dat de broek die ik terugbracht het nummer 7366946650 Louisiana draagt en ik op die broek een korting kreeg van 50%. 8. Ik meen dat dit NIETS TER ZAKE DOET en ik gewoon wil OMRUILEN . WAAROP IK MEEN TOCH RECHT TE HEBBEN. + Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs

Berichten (2)

G. D.

Naar: E5 Fashion BV

18/07/2025

Beste, Dank voor het nieuwe voorstel " je mag een broek afhalen in ruil. EN : tevens kan ik de broek kosteloos laten inkorten. Na onze reis van deze zomer stap ik binnen bij e5 mode Aan TEST-AANKOOP : dank voor jullie tussenkomst waar door e5 tege moet komt aan mijn klacht. Met vriendelijke groet. Ghislain DE WILDE

E5 Fashion BV

Naar: G. D.

18/07/2025

Beste klant Klachten, Door het succes van onze solden is het momenteel erg druk bij onze klantendienst. Daardoor kan het iets langer duren voor je een antwoord ontvangt. Geen nood, wij doen nog steeds onze uiterste best om je zo snel mogelijk verder te helpen! Heb je een dringende vraag? Dan kan je ons op weekdagen bereiken via 03 760 39 75, telkens tussen 11u en 15u. Bedankt voor jullie begrip! Met vriendelijke groet, De e5 klantendienst Aan Vr, 18 Jul om 11:45 AM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 189557:1191539


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform