Geachte mevrouw/heer,
1. Op 22-04-2025 kocht ik eenTWEE BROEKEN in uw winkel en betaalde ik er 175,00 € voor. zie idd.nr. hierboven.
2. Na twee draagbeurten merkte ik dat de blauwe kleur van de broek mijn handen ( en onder mijn nagels)blauw maakten, afkomstig van de kleur v mijn broek.
3. Op 3mei 2025 een email aan Mevr.Nadine DE SMEDT CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER.
4. Op 5 mei bericht van Mevr. Nadine De Smedt: contact nemen met filiaal Oudenaarde
5. Op ...-mei telefoon van Filiaal Oudenaarde dat ik een broek in ruil mag kiezen.
6. Echter geen haast, pas op bied ik mij aan voor de ruil, vind nu geen naar mijn zin; en of maat en krijg van de Filiaalverantwoordelijke een tegoed bon van slechts 49,99€.
7. Nu komt de aap uit de mouw: filiaalhouder beweert dat de broek die ik terugbracht het nummer 7366946650 Louisiana draagt en ik op die broek een korting kreeg van 50%.
8. Ik meen dat dit NIETS TER ZAKE DOET en ik gewoon wil OMRUILEN . WAAROP IK MEEN TOCH RECHT TE HEBBEN.
+
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Orderbevestiging
- Betalingsbewijs