Terug

Het apparaat repareren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Betersport

10/08/2023

Beste, Mijn naam is Deliu Eugenia. Ik woon in de Van Arteveldestraat 38, 2060 Antwerpen. In het verleden woonde ik op Isabellalei 5, 2018 Antwerpen toen ik een roeitrainer (prijs 754 euro) kocht van de firma Betersport.nl, Maasbreeseweg 27, 5981 NZ Panningen Nederland online op 14.08.2020, het pakket kwam aan op 18.08. 2020. Besteld nummer: 400021549, factuur nummer: 70303928. Ik heb er 3 jaar garantie op en er zit nog garantie op. De ketting is gebroken en ik zou graag willen dat je hem voor me repareert omdat hij nog steeds onder de garantie valt en ik hem niet meer kan gebruiken. Het bedrijf heeft niet eens het elastiek van het apparaat vervangen toen ik per e-mail klaagde (11.09.2020) na een maand gebruik van het apparaat! Het bedrijf zei dat ze zouden komen om het elastiek te vervangen, maar ze kwamen niet. Dit bedrijf geeft geen garantie op de gekochte producten. Ik heb ook een e-mail naar het bedrijf geschreven op 08.08.2023, maar ik heb geen antwoord ontvangen. Bedankt Met vriendelijke groeten,Deliu Eugenia

Berichten (2)

Betersport

Naar: E. D.

10/08/2023

Beste Klachtenbox,  Bedankt voor je bericht! We hebben je bericht goed ontvangen en gaan je zo snel mogelijk voorzien van een antwoord! Helaas is het momenteel iets drukker dan normaal en kan het iets langer duren dan je van ons mag verwachten. Onze excuses hiervoor. Op zoek naar een antwoord op onze meest gestelde vragen? Kijk op onderstaande pagina en wellicht vind je daar je antwoord al.s:www.betersport.nl/faq  Met sportieve groet,Het Betersport team [W0EVYZ-1P7N3]

Betersport

Naar: E. D.

10/08/2023

Beste Klachtenbox,  Bedankt voor je bericht! We hebben je bericht goed ontvangen en gaan je zo snel mogelijk voorzien van een antwoord! Helaas is het momenteel iets drukker dan normaal en kan het iets langer duren dan je van ons mag verwachten. Onze excuses hiervoor. Op zoek naar een antwoord op onze meest gestelde vragen? Kijk op onderstaande pagina en wellicht vind je daar je antwoord al.s:www.betersport.nl/faq  Met sportieve groet,Het Betersport team [W0EVYZ-1P7N3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform