Terug

Herziening van lening duurt reeds 5 maanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: DVV Verzekeringen

27/01/2025

Geachte mevrouw/heer, In augustus, wilde ik mijn ex uitbetalen via een wederopname van de hypothecaire lening en eveneens de lening herzien van 12 jaar naar 20 jaar. Ik stel echter vast dat deze wederopname 3 maanden geduurd heeft vooraleer dit rond was, en van de herziening van de lening hoor ik al sinds begin december niks meer van en betaal nu dus teveel. Ook is mijn ex na 3 maanden nog steeds niet geschrapt van de lening (waarvoor we op 15 oktober een goedkeuring voor getekend hebben) en kan zij nu zelf geen lening aangaan. Dit heeft geleid tot financiële moeilijkheden omdat ik nu teveel betaal (234 euro per maand) en dat mijn ex geen lening kan aangaan. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind deze week dat dit dossier in orde komt. Dit duurt reeds 5 maanden, wat maximaal 2 maanden zou mogen duren volgens andere banken, zelfs met achterstand van dossiers. Alle documenten zouden in orde moeten zijn dus er is geen reden waarom dit zonder uitleg van DVV niet afgewerkt wordt. Met vriendelijke groeten, Bijlage: Uitgebreide uitleg van de klacht.

Berichten (1)

DVV Verzekeringen

Naar: G. V.

29/01/2025

Geachte heer Vaelen Onderstaand bericht genoot mijn volle aandacht. Een dossier werd bij de klachtendienst van DVV Verzekeringen aangelegd onder de referte KD202500040. Ik onderzoek deze zaak. Zodra ik in het bezit ben van alle nodige gegevens, zal ik u mijn bevindingen overmaken. Met beleefde groeten, Veerle Peumans Klachtendienst DVV Verzekeringen 02/286.72.57


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform