Beste, ik ben al meer dan 30 jaar trouwe klant bij BNP Paribas Fortis. Sinds kort is de betreffende bank gewijzigd inzake benadering van hun klanten. Indien de klant geen contract ondertekend (in mijn geval 'Advice pro plus' met een kostenplaatje van 600,00€/jaar) kan de klant (ik) geen rechtstreeks contact meer maken met zijn kantoor. Ik ben dan zelfs niet meer welkom in het plaatselijke kantoor. Alles dient telefonisch geregeld te worden met 'onbekenden'. Nu is het moment aangebroken dat mijn investeringskrediet dient herzien te worden (5-jaarlijkse herziening). Indien ik het contract onderteken (en 600,00€ op jaarbasis betaal) dan zal m'n intrestvoet normalerwijze dalen, als ik het contract niet onderteken zal de intrestvoet stijgen en heb ik hiervoor geen aanspreekpersoon niet meer bij de bank die me verder helpt. Kan dit zomaar? Ik kan dit probleem steeds verder toelichten per telefoon indien nodig. Alvast bedankt om me hierin met advies bij te staan. Marc