Terug

Herziening intrest lening gekoppeld aan contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: BNP Paribas Fortis

02/11/2020

Beste, ik ben al meer dan 30 jaar trouwe klant bij BNP Paribas Fortis. Sinds kort is de betreffende bank gewijzigd inzake benadering van hun klanten. Indien de klant geen contract ondertekend (in mijn geval 'Advice pro plus' met een kostenplaatje van 600,00€/jaar) kan de klant (ik) geen rechtstreeks contact meer maken met zijn kantoor. Ik ben dan zelfs niet meer welkom in het plaatselijke kantoor. Alles dient telefonisch geregeld te worden met 'onbekenden'. Nu is het moment aangebroken dat mijn investeringskrediet dient herzien te worden (5-jaarlijkse herziening). Indien ik het contract onderteken (en 600,00€ op jaarbasis betaal) dan zal m'n intrestvoet normalerwijze dalen, als ik het contract niet onderteken zal de intrestvoet stijgen en heb ik hiervoor geen aanspreekpersoon niet meer bij de bank die me verder helpt. Kan dit zomaar? Ik kan dit probleem steeds verder toelichten per telefoon indien nodig. Alvast bedankt om me hierin met advies bij te staan. Marc

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: M. H.

01/12/2020

Geachte,Wij hebben de klant ondertussen op de hoogte gebracht.De adviseur van de klant heeft hem telefonisch gecontacteerd.Het dossier is afgesloten.Classification Internal ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform