Terug

Herstelling wagen

Closed Openbaar

Handiri Cars

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. F.

Naar: Handiri Cars

17/11/2023

Beste, In 2024 hebben we een wagen bij Handiri Cars aangekocht. We zitten met een krachtsverlies en olieverlies sinds 1 jaar. De wagen is verschillende keren bij Handiri binnengebracht voor herstelling en er werd nooit een herstelling uitgevoerd met de excuus 'je kan er zo mee rijden, het is te veel werk'. Nu hebben we voor de 3de keer een afspraak vastgelegd voor 20/11/2023 om die krachtsverlies na te kijken. Vandaag 17/11/2023 kreeg ik telefoon dat de technieker ziek is en dat ze niet weten wanneer dat hij zal terugkomen. Het is een arrogante persoon dat je telkens afwijst. Klantvriendelijkheid 0, probleemoplossend 0.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform