Terug

Herstelling/vervangtoestel wordt geweigerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Aquasensor

05/01/2024

Beste,Op 22/03/2022 (factuurdatum) kochten wij een waterontharder die na enkele maanden al stuk ging. Ondanks het toestel nog binnen de wettelijke garantieperiode valt, werd het na maanden van bellen (van onze zijde) nog steeds niet hersteld/vervangen. In tegendeel, er worden steeds loze beloftes gedaan dat men ons gaat terugbellen of er worden leugens verteld over wisselstukken die nog niet binnen zijn,... Aangezien dit over een aankoopbedrag van 1855 euro gaat, zijn wij niet van plan om ons gewonnen te geven. Wij zullen de nodige stappen ondernemen als jullie op korte termijn niet met een oplossing komen.Wij hebben u alle informatie bezorgd. Gelieve ons op de hoogte te houden van het verder verloop van deze klacht.BedanktValérie Matthys & Timothy Bosteels


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform