Beste,Ik bestelde op datum van 22052023 een gsm-toestel,Samsung Galaxy 14 bij de firma Elektromic te Geel,2440,Molseweg 55-57 ter waarde van 268,97 Euro.Verleden week ,op datum van 11032024 liet het toestel het plots afweten.Ik ging toen terug met het toestel naar bovenvermelde zaak.Daar werd mij verteld door het personeel dat zij zelf het toestel niet konden herstellen want ik moest ermee naar een gespecializeerde zaak moest gaan van Samsung want dat zij alleen instonden voor alles wat telenet betrof.Bij de aankoop van het toestel was echter wel een garantie van 2 jaar vermeld.Ik heb het toestel dan laten repareren Phone 2 GO,Markt 19 te 2440 te Geel.Na een uur wachten mocht ik het toestel afhalen en een rekening betalen van 60 Euro.Ik ben toen onmiddelijk terug naar Elektomic gereden en heb er mijn verhaal gedaan tegen 3 personeelsleden.Zij wisten mij dan te vertellen Dat ik die 60 Euro niet kon recureren omdat het toestel blijkbaar naar de hersteldienst van Samsung had moeten sturen ,terwijl ze mij eerst hadden aangeraden om het toestel elders te laten repareren,terwijl zij zelf(als verdeler van Samsung aangeschreven staan)Ik zou mij zelfs laten bedotten hebben door de hersteller die mijn GSM Repareerde.Ik zou dus een klacht willen neerleggen tegen de Firma Elektromic wegens het niet naleven van hun eigen verkoopsakkoorden.Nu is mijn vraag:kan ik die 60 Euro terug krijgen van de firma Elektomic,die ik hier erg in gebreke stel.Alvast bedankt voor het eventueel te behandelen van mijn klacht.Met vriendelijk groeten.Karel Veachtert.