Geachte,Ik heb maandag (18/01) een afspraak geboekt om mijn rolluik te repareren (en ik heb daar natuurlijk de T&C's geaccepteerd). Dinsdag (19/01) ben ik opgebeld geweest om een afspraak te maken voor woensdag (20/01). De vragen die er gesteld werden :1) Wat voor storing het was? Rolluik die niet meer open en dicht ging2) Of er woensdagnamiddag iemand in huis was om een technieker te sturen3) De technieker zou mij bellen als hij onderweg is naar de afspraakTot dat ogenblik was ik serieus onder de indruk van de aangeboden service van ROMASS.Woensdag krijg ik het beloofde telefoontje van de technieker van ROMASS om 11:18, met de melding dat hij ter plaatse zal zijn rond 12 uur. Zonder fout, belde de technieker aan om 12 uur, en daar heeft hij het volgende geconstateerd:1) Hij vroeg me of hij de buitenkant van het huis achteraan kon bekijken, om de rolluik te bekijken2) Hij was direct terug binnen en zei me dat hij niets kon doen, daar de rolluiken ingebouwd waren. Hij vroeg me of de persoon die de afspraak gemaakt heeft, de instructies had gegegeven dat ik de inbouwkasten moest ontmantelen om alzo aan het rolluik te kunnen werken. Ik zei hem dat dat niet was aangehaald of gevraagd geweest. Hij zei me dat dat nu al een paar keer was dat dit gebeurde en dat het heel vervelend is maar dat hij niets kan doen.3) Ik vroeg wat gaat er nu gebeuren, hij zei me dat hij alles zou doorgeven en dat ik dan verder moest bespreken met uw firma over de volgende stappen.4) Daarop is hij buiten gestapt.Nu, kreeg ik direct een electronisch serviceorder die aangemaakt was om 12:06, met de melding dat het om een inbouwrolluik ging en dat de “bak niet toegankelijk was en alles mooi afgeschilderd en ingekit”. Op de plaats van getekend door klant, heeft hij zelf een handtekening gezet, niet ik.De dag erna (21/1) krijg ik een factuur opgestuurd met een totale kost van 148,74€, en dat voor 5 minuten binnen te zijn zonder werk uit te voeren! Daar ik dit echt bij het haar getrokken vind, en daar ik niet op de hoogte was gebracht dat ik de rolluik moest vrijmaken, vraag ik mij af wat er hier aan gaat gebeuren.Ik heb ondertussen ook de reviews gelezen over deze firma en er blijken nog klanten te zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en daarop heb ik contact met iemand van de klantendienst, die me gevraagd heeft om een mail te sturen met de volledige uitleg. Ik heb antwoord gekregen dat ze deze klacht verder gingen sturen naar hun compliantie-team, en deze zijn vandaag 26/1 teruggekomen dat ik de onkosten moest betalen (verplaatsingsonkosten en uurtarief) behalve de dossierskosten , die geraamd waren op 35€. Dus het bedrag dat ik zou moeten ophoesten voor geen service is 113,74€.Nu vraag ik mij af of de consument niet beschermd kan worden tegen deze afzetpraktijken.