Beste,Ik heb meegedaan aan de groepsaankoop zonnepanelen Oost-Vlaanderen in 2019 via Gutami, wat op zich geen problemen heeft gegeven.Echter sinds 16/03/2023 heb ik vastgesteld dat mijn omvormer defect is. Op 19/03 heb ik geprobeerd om telefonisch contact op te nemen met het bedrijf. Geen resultaat, na een 10-tal keer bellen! Op 23/03 heb ik opnieuw proberen te bellen maar helaas weer zonder resultaat. Uiteindelijk via mail iemand kunnen bereiken op 23/03.Op 24/03 krijg ik telefoon van Gutami dat ze pas een technieker kunnen sturen op 7/04 (ondertussen dus al 20 dagen geen gebruik kunnen maken van onze opbrengst/verbruik via onze zonnepanelen en dit terwijl alles zo duur is geworden).Op 7/04 sturen ze een persoon langs (in de late namiddag) die geen woord Nederlands, Frans of Engels spreekt. Na afloop van zijn bezoek probeert hij mij duidelijk te maken dat ik op een blanco papier moest noteren dat hij is langs geweest en dat de omvormer defect is.Op 11/4 opnieuw gebeld met Gutami, in het keuzemenu technische dienst genomen maar na een 8-tal keer proberen, nog steeds niemand aan de lijn. Om toch geholpen te worden heb ik dan de keuze offertedienst genomen en na 2 beltonen werd de telefoon opgenomen, dit noem ik echt beneden alles.De dame, die eveneens slecht Nederlands sprak, probeerde me door te verbinden met de technische dienst, wat ook gebeurde na even wachten uiteraard.Daar werd gemeld dat er een nieuwe omvormer bij de leverancier moest besteld worden en dat dit 10 tot 15 werkdagen zou duren alvorens die ter plaatse was.Op 12/04 & 17/04 een mail gestuurd om te melden om ons zeker al op de planning te zetten maar helaas tot op vandaag nog geen reactie, dus ik weet nog steeds niet wanneer ze een nieuwe omvormer kunnen plaatsten.Met vriendelijke groeten,Steven